"Bij rotonde eerste afslag"
-
@Con-Hennekens oke. zal vast wel weer goed komen.
-
@G-Beuving said in "Bij rotonde eerste afslag":
@Con-Hennekens oke. zal vast wel weer goed komen.
Laten we allemaal rustig afwachten en het team de gelegenheid geven dit โprobleemโ op te lossen. Zoveel is er nu ook weer niet aan de hand en er zijn mogelijk ergere zaken op te lossen.
-
@G-Beuving said in "Bij rotonde eerste afslag":
oke. zal vast wel weer goed komen.
Ongetwijfeld
@Huibertus said in "Bij rotonde eerste afslag":
Zoveel is er nu ook weer niet aan de hand en er zijn mogelijk ergere zaken op te lossen.
Ik vind een zichzelf tegensprekend (letterlijk! ) navigatiesysteem toch wel een dingetje, omdat het verwarring zaait in het verkeer.
-
@Con-Hennekens Daar heb je gelijk in, maar je hebt ook nog een scherm waar je op kijkt.
-
@Huibertus het gevaar zit hem in het feit dat de spraak ook de voorsortering fout aangeeft en dus vraagt om rechts te blijven (om de eerste uitrit te nemen), terwijl je links moet aanhouden om de derde uitrit te kunnen nemen.
-
@Huibertus heb ik, en mijn maatje ook ondervonden afgelopen weekend. Heel storend. Moet nu goed opletten en kijken hoe te rijden.
-
-
Blijven we hier de discussie steeds maar herhalen? Er is al vele keren aangegeven dat er aan een oplossing wordt gewerkt.
Maar nee hoor, steeds opnieuw wordt hetzelfde probleem 'ontdekt'.
-
@Rob-Veerman, Welkom op internet...
-
Ik had zojuist een ticket aangemaakt met betrekking tot dit probleem....Had natuurlijk eerst het Forum moeten raadplegen ..
Bij mij lijkt het erop dat als ik navigeer alleen op de telefoon (iPhone 12) dat dit probleem er niet is en MRN goed werkt. Echter bij verbinding met CarPlay treedt dit fenomeen op.
Is dat ook de ervaring bij jullie? -
@M-Bekker zoals gezegd, wacht nu eerst even geduldig af. Ze zijn er druk mee.