Zojuist update offline kaarten gedaan
-
Maar hoe of waar zie ik of de update gelukt is, want het lijkt er nu op of de update Niet is gelukt aangezien wanneer ik afzonderlijk de landen aanklik om offline kaarten te downloaden opnieuw wordt gestart en er Nu pas een vinkje komt te staan
-
@marc-van-der-heijden, Als er géén vinkje staat, en de cirkel nie rond is, dan is de update dus nog niet klaar. Bovendien wordt tijdens de update een achtergrond proces gestart die zichtbaar is in je notificatiebalk:
Die zal ook melden als de update geslaagd is.
-
@marc-van-der-heijden los van wat Con zegt is het mijn ervaring dat als je een snelle wifi hebt, het ook helpt om ervoor te zorgen dat je telefoon niet in de schermvergrendeling gaat. Dus regelmatig schuiven met je beeld
-
@Con-Hennekens said in Zojuist update offline kaarten gedaan:
@marc-van-der-heijden, Als er géén vinkje staat, en de cirkel nie rond is, dan is de update dus nog niet klaar. Bovendien wordt tijdens de update een achtergrond proces gestart die zichtbaar is in je notificatiebalk:
Die zal ook melden als de update geslaagd is.
vandaag zag ik in de app dat er een nieuwe update was voor off line kaarten, eerst zie ik een voortgangsstatus 1 van 13 regio's daarna 6 van 13 en dan weer even later is de voortgang weg en is het weer een groene balk geworden, zo zie ik dus nooit wanneer deze klaar is?
-
@marc-van-der-heijden, als de voortgangsbalk weg is, is de update geslaagd. De melding "Update gestart" verdwijnt inderdaad niet, dat heb ik ook gemerkt. Maar als je een stap terug gaat, en opnieuw de offline kaart in duikt, zie je dat er geen update meer is. Plus uiteraard die melding die ik je hierboven aangaf.
Het kan dus mooier, expliciet de melding "Update gestart" veranderen in "Update geslaagd", maar al met al denk ik dat er voldoende aanknopingspunten zijn om te weten dat de update klaar is.