geselecteerde profiel werkt alleen in de HERE / TomTom kaart
-
wat bedoelen ze met deze melding heb ik nog nooit gezien
-
@mario-16
Dit heeft te maken met de transortmodus die je in de route eigenschappen in kunt stellen en die alleen functioneel is in de Here/TomTom kaart.
Transportmodus geeft aan in welke modus je de route wilt maken. Je kunt kiezen uit auto, fiets, te voet, motor, vrachtwagen of camper.
Per modus worden aparte rij-instellingen toegepast bij de route berekening.
Bijvoorbeeld hoogte, lengte, breedte en gewicht van een camper. -
@mario-16
Ter verduidelijking, de transportmodus is te vinden onder Route-informatie: -
@Nomko-Nomden Weet jij toevallig ook hoe deze melding uitgezet kan worden? Want ik krijg het bij elke motor route die ik maak of wijzig
-
@Rene-2o said in geselecteerde profiel werkt alleen in de HERE / TomTom kaart:
@Nomko-Nomden Weet jij toevallig ook hoe deze melding uitgezet kan worden? Want ik krijg het bij elke motor route die ik maak of wijzig
U ziet dit bericht omdat u uw route plant met de planningskaart van OpenStreetMap en u een motorfiets hebt ingesteld als uw vervoerswijze. Alleen de planningskaarten van TomTom en HERE kunnen de motortransportmodus gebruiken.
Wijzig uw planningskaart of transportmodus.You see this message because you are planning your route with the planning map from OpenStreetMap and you have Motorcycle set as your transport mode. Only the planning maps from TomTom and HERE can use the motorcycle transport mode.
Either change your planning map or transport mode. -
@Rene-2o gewoon je transport op auto zetten dan ben je van wat probleempjes af. De kaarten zijn nog niet helemaal optimaal om in motor modus te rijden. Auto werkt zover alles oké