Kan dit de reden zijn dat de app niet werkte
-
Ben nu bewust vaker de mra navigatie op mijn Samsung Galaxy A34 gaan gebruiken, ook voor routes waarvan ik de bestemming ken, al is het maar om te kijken of het werkt.
Nu heb ik een paar dagen geleden wel met succes de offline kaarten kunnen updaten, kan dit misschien te maken hebben gehad dat zowel het offline navigeren als met internet haperde?
Navigeren naar een adres met internet via de zoekfunctie verliep vandaag vlekkeloos, of komt dit doordat er achter de schermen iets is verholpen?
-
@marc-van-der-heijden, dat laatste denk ik zeker niet, want er is al enige tijd geen publieke versie verschenen. Ik vind het lastig om te beoordelen, maar ale je nu kunt concluderen dat sinds de update dat haperen niet meer voorkomt, lijkt er wel een verband te zijn natuurlijk. Plaats jij de kaart toevallig op een SD of in het intern geheugen? SD kaarten kunnen ook vaak haperen, wat leidt tot vreemde problemen.
Wel verstandig trouwens, om de app ook te gebruiken op bekende routes. Juist door vaak dezelfde route te navigeren onder verschillende omstandigheden gaan bepaalde dingen opvallen.
-
@Con-Hennekens said in Kan dit de reden zijn dat de app niet werkte:
@marc-van-der-heijden, dat laatste denk ik zeker niet, want er is al enige tijd geen publieke versie verschenen. Ik vind het lastig om te beoordelen, maar ale je nu kunt concluderen dat sinds de update dat haperen niet meer voorkomt, lijkt er wel een verband te zijn natuurlijk. Plaats jij de kaart toevallig op een SD of in het intern geheugen? SD kaarten kunnen ook vaak haperen, wat leidt tot vreemde problemen.
Wel verstandig trouwens, om de app ook te gebruiken op bekende routes. Juist door vaak dezelfde route te navigeren onder verschillende omstandigheden gaan bepaalde dingen opvallen.
Alles staat op het interne geheugen, vandaag toevallig een rit naar herwijnen gereden met de auto, de heenreis ging goed, de terugweg weer niet, als ik afweek van de route dan herberekent het niet de route, alsof ik een track rijd en pas weer aanwijzingen krijg op het moment dat ik weer op de route zit
https://drive.google.com/file/d/1ysQaFME42gL09OyVQ6yonN30qBqb9gWR/view?usp=sharingOp de heenweg had het daarnaast moeite om de navigatie te stoppen, het bleef hangen, kreeg heel even de melding dat de app niet reageerde om een tiental sec later toch de navigatie te stoppen
-
@marc-van-der-heijden, dat maakt het allemaal niet makkelijker verklaarbaar helaas... Ik zou in elk geval op de uitnodiging om het MRA kantoor te bezoeken ingaan.