Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Popular
  • Support
  • MyRoute-app
Collapse
Brand Logo

MRA Community Forum

1. Home
  2. The MyRoute-app
  3. [App] Problems, Bugs and other Issues
  4. Kan dit de reden zijn dat de app niet werkte

Kan dit de reden zijn dat de app niet werkte

Scheduled Pinned Locked Moved [App] Problems, Bugs and other Issues
4 Posts 2 Posters 242 Views 1 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • marc van der heijdenundefined Offline
    marc van der heijdenundefined Offline
    marc van der heijden
    wrote on last edited by

Ben nu bewust vaker de mra navigatie op mijn Samsung Galaxy A34 gaan gebruiken, ook voor routes waarvan ik de bestemming ken, al is het maar om te kijken of het werkt.

Nu heb ik een paar dagen geleden wel met succes de offline kaarten kunnen updaten, kan dit misschien te maken hebben gehad dat zowel het offline navigeren als met internet haperde?

Navigeren naar een adres met internet via de zoekfunctie verliep vandaag vlekkeloos, of komt dit doordat er achter de schermen iets is verholpen?

Con Hennekensundefined 1 Reply Last reply
    0
    • marc van der heijdenundefined marc van der heijden

Ben nu bewust vaker de mra navigatie op mijn Samsung Galaxy A34 gaan gebruiken, ook voor routes waarvan ik de bestemming ken, al is het maar om te kijken of het werkt.

Nu heb ik een paar dagen geleden wel met succes de offline kaarten kunnen updaten, kan dit misschien te maken hebben gehad dat zowel het offline navigeren als met internet haperde?

Navigeren naar een adres met internet via de zoekfunctie verliep vandaag vlekkeloos, of komt dit doordat er achter de schermen iets is verholpen?

Con Hennekensundefined Offline
      Con Hennekens
      wrote on last edited by

@marc-van-der-heijden, dat laatste denk ik zeker niet, want er is al enige tijd geen publieke versie verschenen. Ik vind het lastig om te beoordelen, maar ale je nu kunt concluderen dat sinds de update dat haperen niet meer voorkomt, lijkt er wel een verband te zijn natuurlijk. Plaats jij de kaart toevallig op een SD of in het intern geheugen? SD kaarten kunnen ook vaak haperen, wat leidt tot vreemde problemen.

Wel verstandig trouwens, om de app ook te gebruiken op bekende routes. Juist door vaak dezelfde route te navigeren onder verschillende omstandigheden gaan bepaalde dingen opvallen.

I am just an enthusiastic MRA user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

Streetpilot 2610 / Zumo 660 / Zumo 395 / CAT S52 + MRA app

marc van der heijdenundefined 1 Reply Last reply
      0
      • Con Hennekensundefined Con Hennekens

@marc-van-der-heijden, dat laatste denk ik zeker niet, want er is al enige tijd geen publieke versie verschenen. Ik vind het lastig om te beoordelen, maar ale je nu kunt concluderen dat sinds de update dat haperen niet meer voorkomt, lijkt er wel een verband te zijn natuurlijk. Plaats jij de kaart toevallig op een SD of in het intern geheugen? SD kaarten kunnen ook vaak haperen, wat leidt tot vreemde problemen.

Wel verstandig trouwens, om de app ook te gebruiken op bekende routes. Juist door vaak dezelfde route te navigeren onder verschillende omstandigheden gaan bepaalde dingen opvallen.

marc van der heijden
        wrote on last edited by marc van der heijden

@Con-Hennekens said in Kan dit de reden zijn dat de app niet werkte:

Alles staat op het interne geheugen, vandaag toevallig een rit naar herwijnen gereden met de auto, de heenreis ging goed, de terugweg weer niet, als ik afweek van de route dan herberekent het niet de route, alsof ik een track rijd en pas weer aanwijzingen krijg op het moment dat ik weer op de route zit
        https://drive.google.com/file/d/1ysQaFME42gL09OyVQ6yonN30qBqb9gWR/view?usp=sharing

Op de heenweg had het daarnaast moeite om de navigatie te stoppen, het bleef hangen, kreeg heel even de melding dat de app niet reageerde om een tiental sec later toch de navigatie te stoppen

Con Hennekensundefined 1 Reply Last reply
        0
        • marc van der heijdenundefined marc van der heijden

@Con-Hennekens said in Kan dit de reden zijn dat de app niet werkte:

Alles staat op het interne geheugen, vandaag toevallig een rit naar herwijnen gereden met de auto, de heenreis ging goed, de terugweg weer niet, als ik afweek van de route dan herberekent het niet de route, alsof ik een track rijd en pas weer aanwijzingen krijg op het moment dat ik weer op de route zit
          https://drive.google.com/file/d/1ysQaFME42gL09OyVQ6yonN30qBqb9gWR/view?usp=sharing

Op de heenweg had het daarnaast moeite om de navigatie te stoppen, het bleef hangen, kreeg heel even de melding dat de app niet reageerde om een tiental sec later toch de navigatie te stoppen

Con Hennekens
          wrote on last edited by

@marc-van-der-heijden, dat maakt het allemaal niet makkelijker verklaarbaar helaas... Ik zou in elk geval op de uitnodiging om het MRA kantoor te bezoeken ingaan.

I am just an enthusiastic MRA user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

Streetpilot 2610 / Zumo 660 / Zumo 395 / CAT S52 + MRA app

1 Reply Last reply
          0
          Reply
          • Reply as topic
          Log in to reply
          • Oldest to Newest
          • Newest to Oldest
          • Most Votes

ACTIVE USERS
          Con Hennekensundefined
          Con Hennekens
          marc van der heijdenundefined
          marc van der heijden
          POPULAR TOPICS
          • Newcomer
            Hans van de Ven MR.MRAundefined
            Hans van de Ven MR.MRA
            0
            8
            76

• Uploaden naar Zumo lukt niet vanaf iphone
            Klompenmaker1undefined
            Klompenmaker1
            0
            7
            51

• Issues with Search in CarPlay
            UltraStarundefined
            UltraStar
            0
            5
            28

• Route app werkt helaas nog niet hoe ik het graag zou zien.
            P van der Meulenundefined
            P van der Meulen
            1
            27
            574

• Over heating phone?
            GT JWRundefined
            GT JWR
            0
            9
            111

• iOS crashing with Silverfox B8J and panning not working