MRA Silver besteld, wordt niet afgeschreven.
-
Ik heb MRA Silver besteld, wordt niet afgeschreven. Er is 1 cent afgeschreven. Daarna zou op 25 augustus het volledige bedrag worden afgeschreven, is niet gebeurd. Wat moet ik doen?
-
Ik heb MRA Silver besteld, wordt niet afgeschreven. Er is 1 cent afgeschreven. Daarna zou op 25 augustus het volledige bedrag worden afgeschreven, is niet gebeurd. Wat moet ik doen?
@Rien-b
Hiervoor kun je het beste even een ondersteuningsticket aanmaken. -
@Rien-b, het belangrijkste: heb je wèl de Silver features in je account?

-
@Rien-b
Hiervoor kun je het beste even een ondersteuningsticket aanmaken.@Jack-van-Tilburg dank. Ga ik doen.
-
@Rien-b, het belangrijkste: heb je wèl de Silver features in je account?

@Con-Hennekens nee, heb ik niet.
-
@Rien-b
Hiervoor kun je het beste even een ondersteuningsticket aanmaken.@Jack-van-Tilburg said in MRA Silver besteld, wordt niet afgeschreven.:
@Rien-b
Hiervoor kun je het beste even een ondersteuningsticket aanmaken.Geprobeerd maar deze tickets zijn alleen voor Gold members.
-
@Jack-van-Tilburg said in MRA Silver besteld, wordt niet afgeschreven.:
@Rien-b
Hiervoor kun je het beste even een ondersteuningsticket aanmaken.Geprobeerd maar deze tickets zijn alleen voor Gold members.
@Rien-b
maar dan heb je toch wel een berichtje naar het mailadres verstuurd dat vermeld wordt:
support@myrouteapp.freshdesk.com -
@Rien-b
maar dan heb je toch wel een berichtje naar het mailadres verstuurd dat vermeld wordt:
support@myrouteapp.freshdesk.com@Jack-van-Tilburg said in MRA Silver besteld, wordt niet afgeschreven.:
@Rien-b
support@myrouteapp.freshdesk.comNog niet. Ga ik nu doen.
-
@Rien-b
support@myrouteapp.freshdesk.com@Jack-van-Tilburg said in MRA Silver besteld, wordt niet afgeschreven.:
@Rien-b
support@myrouteapp.freshdesk.comInmiddels gedaan en zeer snel antwoord ontvangen: er wordt aan gewerkt!
-
@Rien-b
IS OPGELOST. DANK VOOR DE REACTIES.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login