MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

Wat is de handigste manier om n route in de buurt te rijden

[App] Suggestions and Discussion
    4
    6
    259
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Antoine Schemkes
      Antoine Schemkes last edited by

Volgende scenario. Ik ben ergens in NL en wil een route rijden in de buurt maar op mijn ZumoXT. Het is eenvoudig om n route dichtbij te vinden tegenwoordig en daarmee te navigeren in de app, 👌. Maar ik wil de gevonden route navigeren met mijn XT. Hoe stuur ik die route dan eenvoudig naar mijn XT?
      Even ter info: Ik weet prima how je routes vanuit MRA in de XT zet, maar het gaat juist op het moment dat je met routes in de buurt via de app een route hebt gevonden en die dan dus naar je XT wilt sturen.

Marinus van Deudekom Hans van de Ven MR.MRA marc van der heijden 3 Replies Last reply Reply Quote 0
      • Marinus van Deudekom
        Marinus van Deudekom RouteXperts @Antoine Schemkes last edited by

@Antoine-3 die gevonden route in de buurt gebruiken en dan wordt hij in je eigen routes opgeslagen en van daaraan weet jij het dan begrijp ik

Honda Goldwing GL1500,
        Honda Silverwing GL 650
        DMD2 T865X 8 inch Android tablet using MRA next for navigation
        Garmin XT (almost in the cupboard)
        Samsung S20FE mounted on a Quadlock and using Android Auto in my car

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Hans van de Ven MR.MRA
          Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Antoine Schemkes last edited by

@Antoine-3

Route downloaden in de app en vervolgens exporteren naar je XT via de Garmin Drive app

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
          Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

Antoine Schemkes 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • marc van der heijden
            marc van der heijden @Antoine Schemkes last edited by marc van der heijden

@Antoine-3 je gaat in de mra app naar de bibliotheek, zoekt een route klik op info en download in een map op je telefoon, dan de map op je telefoon openen, naar het gpx bestand en met Garmin drive die inmiddels thuis al gekoppeld is aan de zumo xt het naar je toestel verzenden, afhankelijk welke keuze je gemaakt hebt bij Opslaan als staat de reis bij sporen of in je reisplanner

• Antoine Schemkes
              Antoine Schemkes @Hans van de Ven MR.MRA last edited by

@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Ja dat zou ik ook denken, maar ik de download button niet vinden in de app.. (android). Sorry Hans, ik heb m gevonden, via de info knop kom je op een pagina en dan kan je downloaden of open route kiezen.... (het leven kan zo eenvoudig zijn 😉 )

Hans van de Ven MR.MRA 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Hans van de Ven MR.MRA
                Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Antoine Schemkes last edited by

@Antoine-3

Je kunt ook gewoon op het icoontje klikken met de gele cirkel erin, routes in de buurt, dan krijg je routes uit de bibliotheek bij je in de buurt van je huidige locatie04.PNG

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
                Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

• 1 / 1
                • First post
                  Last post
                ACTIVE USERS
                POPULAR TOPICS
                • Melding uitzetten

• route maken maar routepunten verdwijnen

• Probleem navigeren op telefoon

• Hallo, als lifetime gold member werd er vandaag 35€ van mijn rekening gehaald.

• Next Update 4.3.8 - 386 (iOS) wann ?

• Route calculation not possible

MY GROUPS