Wat is de handigste manier om n route in de buurt te rijden
-
Volgende scenario. Ik ben ergens in NL en wil een route rijden in de buurt maar op mijn ZumoXT. Het is eenvoudig om n route dichtbij te vinden tegenwoordig en daarmee te navigeren in de app, . Maar ik wil de gevonden route navigeren met mijn XT. Hoe stuur ik die route dan eenvoudig naar mijn XT?
Even ter info: Ik weet prima how je routes vanuit MRA in de XT zet, maar het gaat juist op het moment dat je met routes in de buurt via de app een route hebt gevonden en die dan dus naar je XT wilt sturen. -
@Antoine-3 die gevonden route in de buurt gebruiken en dan wordt hij in je eigen routes opgeslagen en van daaraan weet jij het dan begrijp ik
-
Route downloaden in de app en vervolgens exporteren naar je XT via de Garmin Drive app
-
@Antoine-3 je gaat in de mra app naar de bibliotheek, zoekt een route klik op info en download in een map op je telefoon, dan de map op je telefoon openen, naar het gpx bestand en met Garmin drive die inmiddels thuis al gekoppeld is aan de zumo xt het naar je toestel verzenden, afhankelijk welke keuze je gemaakt hebt bij Opslaan als staat de reis bij sporen of in je reisplanner
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Ja dat zou ik ook denken, maar ik de download button niet vinden in de app.. (android). Sorry Hans, ik heb m gevonden, via de info knop kom je op een pagina en dan kan je downloaden of open route kiezen.... (het leven kan zo eenvoudig zijn )
-
Je kunt ook gewoon op het icoontje klikken met de gele cirkel erin, routes in de buurt, dan krijg je routes uit de bibliotheek bij je in de buurt van je huidige locatie