Vrienden toevoegen aan groep
-
Moeten mijn vrienden als gebruiker aangemeld zijn bij MRA?
Heb nu 3 vrienden uitgenodigd alleen lukt het hen niet om in de groep te komen. Het zijn nog fervente ZUMO-gebruikers en gebruiken zelf geen BaseCamp. Ze gebruiken alleen met door anderen gemaakte routes. -
@Siepermann-Ronald ze moeten zich eerst registreren, een gratis account is al voldoende, een daarna kun je ze uitnodigingen voor een groep
-
@Marinus-van-Deudekom Helaas werkt dat nog niet. Heb één van hen al wel bij onder mijn profiel bij vrienden staan, maar niet in de groep. Vanuit zìjn account naar mijzelf een uitnodiging gestuurd, maar deze heb ik nog steeds niet ontvangen. Ben benieuwd wanneer ik zijn uitnodiging zal ontvangen.
-
@Siepermann-Ronald
Kijk eens bij groepen, je moet de groep openen en ze dan uitnodigen -
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master
Zoals je kunt zien heb ik de vrienden vanuit de besloten groep Bende van Zes uitgenodigd, maar ondanks het bevestigen van de uitnodiging, zie ik zeker Henk R daarin niet verschijnen. Wel in de kolom Vrienden is hij verschenen.
Hij heeft MRA geïnstalleerd op zowel laptop als tablet.
Gisteren als test vanuit zijn omgeving een uitnodiging naar mijzelf gestuurd, maar die is tot op heden nog niet in mijn mailbox verschenen.
Hoe nu verder?
-
@Siepermann-Ronald Henk moet jouw uitnodiging vanuit de groep nog accepteren.
Je zie dat hij wel is uitgenodigd maar die uitnodiging moet hij nog accepteren -
De vrienden die je hebt uitgenodigd, moeten in hun eigen MRA omgeving even bij groepen kijken en daar op het "V" klikken om de uitnodiging te accepteren