• Categories
  • Awards
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Support
  • Login
Back to MyRoute-app

MRA Community Forum

• Login
  • Search
  • Categories
  • Awards
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Support

Vrienden toevoegen aan groep

General Discussion
3
7
299
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Siepermann- Ronald
    Siepermann- Ronald last edited by 9 Aug 2023, 11:48

Moeten mijn vrienden als gebruiker aangemeld zijn bij MRA?
    Heb nu 3 vrienden uitgenodigd alleen lukt het hen niet om in de groep te komen. Het zijn nog fervente ZUMO-gebruikers en gebruiken zelf geen BaseCamp. Ze gebruiken alleen met door anderen gemaakte routes.

Marinus van Deudekom 1 Reply Last reply 9 Aug 2023, 12:04 Reply Quote 0
    • Marinus van Deudekom
      Marinus van Deudekom RouteXperts @Siepermann- Ronald last edited by 9 Aug 2023, 12:04

@Siepermann-Ronald ze moeten zich eerst registreren, een gratis account is al voldoende, een daarna kun je ze uitnodigingen voor een groep

Honda Goldwing GL1500,
      Honda Silverwing GL 650
      DMD2 T865X 8 inch Android tablet using MRA next for navigation
      Garmin XT (almost in the cupboard)
      Samsung S20FE mounted on a Quadlock and using Android Auto in my car

Siepermann- Ronald 1 Reply Last reply 9 Aug 2023, 18:12 Reply Quote 0
      • Siepermann- Ronald
        Siepermann- Ronald @Marinus van Deudekom last edited by 9 Aug 2023, 18:12

@Marinus-van-Deudekom Helaas werkt dat nog niet. Heb één van hen al wel bij onder mijn profiel bij vrienden staan, maar niet in de groep. Vanuit zìjn account naar mijzelf een uitnodiging gestuurd, maar deze heb ik nog steeds niet ontvangen. Ben benieuwd wanneer ik zijn uitnodiging zal ontvangen.

Hans van de Ven MR.MRA 1 Reply Last reply 10 Aug 2023, 01:10 Reply Quote 0
        • Hans van de Ven MR.MRA
          Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Siepermann- Ronald last edited by 10 Aug 2023, 01:10

@Siepermann-Ronald
          Kijk eens bij groepen, je moet de groep openen en ze dan uitnodigen

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
          Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

Siepermann- Ronald 1 Reply Last reply 10 Aug 2023, 08:57 Reply Quote 0
          • Siepermann- Ronald
            Siepermann- Ronald @Hans van de Ven MR.MRA last edited by 10 Aug 2023, 08:57

@Hans-van-de-Ven-MRA-Master

Zoals je kunt zien heb ik de vrienden vanuit de besloten groep Bende van Zes uitgenodigd, maar ondanks het bevestigen van de uitnodiging, zie ik zeker Henk R daarin niet verschijnen. Wel in de kolom Vrienden is hij verschenen.
            Hij heeft MRA geïnstalleerd op zowel laptop als tablet.
            Gisteren als test vanuit zijn omgeving een uitnodiging naar mijzelf gestuurd, maar die is tot op heden nog niet in mijn mailbox verschenen.
            Hoe nu verder?
            Schermafbeelding 2023-08-10 om 10.43.37.jpg

Marinus van Deudekom Hans van de Ven MR.MRA 2 Replies Last reply 10 Aug 2023, 13:36 Reply Quote 0
            • Marinus van Deudekom
              Marinus van Deudekom RouteXperts @Siepermann- Ronald last edited by 10 Aug 2023, 11:05

@Siepermann-Ronald Henk moet jouw uitnodiging vanuit de groep nog accepteren.
              Je zie dat hij wel is uitgenodigd maar die uitnodiging moet hij nog accepteren

Honda Goldwing GL1500,
              Honda Silverwing GL 650
              DMD2 T865X 8 inch Android tablet using MRA next for navigation
              Garmin XT (almost in the cupboard)
              Samsung S20FE mounted on a Quadlock and using Android Auto in my car

1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Hans van de Ven MR.MRA
                Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Siepermann- Ronald last edited by 10 Aug 2023, 13:36

@Siepermann-Ronald

De vrienden die je hebt uitgenodigd, moeten in hun eigen MRA omgeving even bij groepen kijken en daar op het "V" klikken om de uitnodiging te accepteren

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
                Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 1 / 1
                1 out of 7
                • First post
                  1/7
                  Last post
                ACTIVE USERS
                POPULAR TOPICS
                • Geen synchronisatie?

about 16 hours ago
                • Plaatsnamen in buitelandse taal

about 12 hours ago
                • Navigation im Tunnel (GPS Signal weg)

about 17 hours ago
                • Melding uitzetten

about 8 hours ago
                • Probleem navigeren op telefoon

about 6 hours ago
                • Hallo, als lifetime gold member werd er vandaag 35€ van mijn rekening gehaald.

about 8 hours ago
                • Android auto op de motor

about 8 hours ago
                • Unable to select desired voice.

about 16 hours ago
                MY GROUPS