Eerste rit met de MRA
-
Afgelopen weekend de 1e lange rit met MRA naar de Eiffel.
Een paar dingen vallen op:
Een paar keer tijdens het rijden de kaart verschoven om te zoomen, beetje verschoven...., de navigatie centreerd dan niet, moet dan stoppen om de pijl en de route weer in beeld te krijgen.De icoontje flits, tankstation zijn te klein om goed te onderscheiden tijdens het rijden. Ook mis ik de restaurants. Nu stoppen en google maps er bij halen.
Bij afslagen staat bovenin de straatnamen, beter zou zijn de afslag namen (plaatsnamen route). En deze tekst is nogal groot
Wat me tegen viel, ligt niet aan de app, is dat de telefoon moeite heeft met de warmte, mra, flitsmeister, mydrive, hotspot voor de tomtom en opladen dan wordt hij erg warm zodat het beeld minder helder wordt. Ik had de tomtom er naast die blijft mooi helder.
Wel doet de navigatie precies wat ik er van verwacht. Top! Gaat goed gelijk op met de tt.
Als nu de "bmw wonderwiel" er mee zou werken is het 100 punten!
Ga zo door.
Gr Siebo. -
@siebo-vd-berg, als je tijdens het rijden heet beeld verschuift, kun je ook tijdens het rijden de kompas aanklikken. De route centreerd dan keurig. De icoontjes voor POI zijn inderdaad veel te klein. Dat is al bekend bij het dev team. Ik heb geen idee of daar op korte termijn iets aan te doen is. Het maakt de POI inderdaad tamelijk nutteloos, helaas. De straatnamen boven in zijn inderdaad erg groot. Gelukkig is er een optie in de instellingen om dat hele veld uit te zetten. Je hebt dan veel meer kaart oppervlak, en wie leest nou straatnaambordjes onderweg om te kijken of je goed zit? De warmte ontwikkeling is deels wรจl een dingetje van de app. Op sommige toestellen is het energie verbruik hoger dan zou moeten, en daardoor kan je toestel inderdaad behoorlijk warm worden. Daar wordt aan gewerkt, maar is een probleem in het HERE platform. Ondersteuning voor Wonderwheel staat op het programma, het is nog even afwachten voor wanneer. Dank voor je review. Ik deel je enthousiasme!
-
WunderLINQ integratie schiet heel erg op!
-
@Corjan-Meijerink wunderlinq zal je zeker een extra punt opleveren dan zitten we op 101
-
@siebo-vd-berg en de kaart automatisch opnieuw centreren zit ook in de pipeline dacht ik
-
@Bart-DM maar wel iets trager hahah
-
@Corjan-Meijerink niet alles kan in 1 keer door de buis geraken he