MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • calendar
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Halverwege

General Discussion
    5
    7
    100
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Arjan de Vries
      Arjan de Vries last edited by

Misschien doe ik het niet goed.
      Gisteren een 250 km route gereden. Rondje IJsselmeer. Halverwege viel de telefoon uit en moest in de route opnieuw starten.
      Moet ik dan punten weghalen?
      Bv 18 is nog 5 km weg en 17 is al geweest. Dan 1 t/m 17 overslaan?
      Wat is de beste manier? Daar Hannes ik nog mee. (Gelukkig stond mijn zumo xt ook aan met de route. Als ik met mijn maat rijd gebruiken we mra).

Hans van de Ven MRA-Master 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Bouke Ent
        Bouke Ent last edited by

was mijn ervaring ook, dit is volgens mij ook een van de punten die ze willen verbeteren. ook als je een punt mist gaat het niet altijd soepel.

hopelijk komt next snel en lost dit probleem zich op.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Hans van de Ven MRA-Master
          Hans van de Ven MRA-Master Instructor RouteXperts @Arjan de Vries last edited by

@Arjan-de-Vries
          Hallo Arjan, ja, als je telefoon uitvalt, dan de punten tot waar je bent en mogelijk +1 overslaan.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / A day without laughter is a day wasted
          Een route is net zo goed als deze uitgezet is. / A route is only as good as it has been plotted.

Arjan de Vries 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Arjan de Vries
            Arjan de Vries @Hans van de Ven MRA-Master last edited by

@Hans-van-de-Ven-MRA-Master waarom pakt de app niet gewoon de route op? Zet als de zumo xt.

Hans van de Ven MRA-Master Con Hennekens 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • Tim  Thompson
              Tim Thompson last edited by

What device is being used? Assuming the option is available, sounds like another use case for the "Navigation departure point" option. Either "Closest waypoint" or "At waypoint #" might do.

• Hans van de Ven MRA-Master
                Hans van de Ven MRA-Master Instructor RouteXperts @Arjan de Vries last edited by

@Arjan-de-Vries

Omdat de route ook opnieuw gestart wordt. De techniek ziet anders in elkaar als bij de XT.
                Mogelijk kan dit wel met Navigation next

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / A day without laughter is a day wasted
                Een route is net zo goed als deze uitgezet is. / A route is only as good as it has been plotted.

• Con Hennekens
                  Con Hennekens @Arjan de Vries last edited by

@Arjan-de-Vries said in Halverwege:

@Hans-van-de-Ven-MRA-Master waarom pakt de app niet gewoon de route op? Zet als de zumo xt.

De route pakt wèl "gewoon" op. Standaard doet-ie dat naar WP1. Klik in het routeoverzicht (vóór je op de pijl drukt om navigatie te starten!) op "Routeinstellingen wijzigen", en zet "Vertrekpunt navigatie" op "dichtstbijzijnde routepunt", of stel daar zelf in bij welk routepunt je wilt beginnen.

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

• 1 / 1
                  • First post
                    Last post
                  ACTIVE USERS
                  POPULAR TOPICS
                  • Exported route to Nav 6 is not the same as route on MRA

MY GROUPS