Halverwege
-
Misschien doe ik het niet goed.
Gisteren een 250 km route gereden. Rondje IJsselmeer. Halverwege viel de telefoon uit en moest in de route opnieuw starten.
Moet ik dan punten weghalen?
Bv 18 is nog 5 km weg en 17 is al geweest. Dan 1 t/m 17 overslaan?
Wat is de beste manier? Daar Hannes ik nog mee. (Gelukkig stond mijn zumo xt ook aan met de route. Als ik met mijn maat rijd gebruiken we mra). -
was mijn ervaring ook, dit is volgens mij ook een van de punten die ze willen verbeteren. ook als je een punt mist gaat het niet altijd soepel.
hopelijk komt next snel en lost dit probleem zich op.
-
@Arjan-de-Vries
Hallo Arjan, ja, als je telefoon uitvalt, dan de punten tot waar je bent en mogelijk +1 overslaan. -
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master waarom pakt de app niet gewoon de route op? Zet als de zumo xt.
-
What device is being used? Assuming the option is available, sounds like another use case for the "Navigation departure point" option. Either "Closest waypoint" or "At waypoint #" might do.
-
Omdat de route ook opnieuw gestart wordt. De techniek ziet anders in elkaar als bij de XT.
Mogelijk kan dit wel met Navigation next -
@Arjan-de-Vries said in Halverwege:
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master waarom pakt de app niet gewoon de route op? Zet als de zumo xt.
De route pakt wèl "gewoon" op. Standaard doet-ie dat naar WP1. Klik in het routeoverzicht (vóór je op de pijl drukt om navigatie te starten!) op "Routeinstellingen wijzigen", en zet "Vertrekpunt navigatie" op "dichtstbijzijnde routepunt", of stel daar zelf in bij welk routepunt je wilt beginnen.