MRA Navigation en de nieuwe cradle BMW 1250 GSA
-
Beste mensen,
Ik weet niet precies bij wie ik moet zijn maar heb een vraag omtrent MRA Navigation.
Ik heb sinds kort voor mijn BMW GSA een cradle waar mijn Iphone netjes in kan. Ik heb mijn Garmin verkocht. Maar ik moet mijn mobieltje draaien om hem in de cradle te plaatsen maar dan wordt het navigeerscherm van MRA Navigation wel heel erg klein. Zou er misschien een aanpassing kunnen komen dat het grijze onder gedeelte minder plaats in zou nemen en dus meer navigatie (de daadwerkelijke kaart dus) zou kunnen zien. En nu dat we toch bezig zijn, kan misschien het bovenste gedeelte ook iets minder breed? Alvast bedankt.Mvgr. Willem
-
Hallo Willem,
Dit is al gemeld bij de ontwikkelaars, dit zal opgepakt worden. -
Goeiemorgen Hans,
Okay, bedankt voor je berichtje maar wist het niet. Super fijn dat ze er mee bezig zijn.
Mvgr. Willem
-
Bezig zijn nog niet, maar het staat wel op de lijst
-
@willem-swart Ik vrees dat je deze zomer alvast de reeds verkochte Garmin had kunnen gebruiken, want dit ziet er niet naar uit dat er tegen dan een oplossing zal zijn...
-
Hallo,
Ik gebruik hetzelfde systeem en wat mijn ervaring is dat als je een waypunt mist dan moet je altijd op "routepunt overslaan" drukken. Je moet ook doorgeven hoeveel routepunten maar dan staat mijn klavier voor de "OK" toets. Ik moet mij dan altijd aan de kant zetten, gsm uit de houder halen, in portrait draaien en dan pas kan ik op OK drukken. Kan er niet gewoon één grote ronde knop op het scherm komen (bv naast de camera knop) zodat we direct, zonder te stoppen en handschoenen uit te doen, een routepunt kunnen overslaan al rijdend?
Ik heb ook nog een vraag over de foto's. De foto's dat je onderweg kan nemen die dan op de routeplaats komen waar je ze genomen hebt is de max, wat minder is dat je dat niet eens vlug een foto kan nemen met handschoenen aan. Je moet de handschoenen uitdoen en dan nog tekst toevoegen. Aangezien dit soms vlug moet gaan en ik niet weet wat ik moet schrijven, zet ik er bv "aa". Zou dit er niet uit kunnen? Gewoon vlug foto nemen zonder verdere stappen aan te klikken? ik zou zeker meer foto's nemen. Nu lukt mij dit nauwelijks.
Alvast bedankt,
Pieter -
Ik heb ook de BMW ConnectRide Craddle gekocht. Ik zie dat MRA aan hetnkijken is naar een de ontwikkeling van een Bluetooth apparaat om de app te bedienen, mooi. Maar het zou ook fijn zijn als ik met mijn BMW wiel op het stuur (via de Craddle) de MRA Nav app zou kunnen bedienen.