Hallo,
Ik gebruik hetzelfde systeem en wat mijn ervaring is dat als je een waypunt mist dan moet je altijd op "routepunt overslaan" drukken. Je moet ook doorgeven hoeveel routepunten maar dan staat mijn klavier voor de "OK" toets. Ik moet mij dan altijd aan de kant zetten, gsm uit de houder halen, in portrait draaien en dan pas kan ik op OK drukken. Kan er niet gewoon één grote ronde knop op het scherm komen (bv naast de camera knop) zodat we direct, zonder te stoppen en handschoenen uit te doen, een routepunt kunnen overslaan al rijdend?
Ik heb ook nog een vraag over de foto's. De foto's dat je onderweg kan nemen die dan op de routeplaats komen waar je ze genomen hebt is de max, wat minder is dat je dat niet eens vlug een foto kan nemen met handschoenen aan. Je moet de handschoenen uitdoen en dan nog tekst toevoegen. Aangezien dit soms vlug moet gaan en ik niet weet wat ik moet schrijven, zet ik er bv "aa". Zou dit er niet uit kunnen? Gewoon vlug foto nemen zonder verdere stappen aan te klikken? ik zou zeker meer foto's nemen. Nu lukt mij dit nauwelijks.
Alvast bedankt,
Pieter