• Categories
  • Awards
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Support
  • Login
Back to MyRoute-app

MRA Community Forum

• Login
  • Search
  • Categories
  • Awards
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Support

Route niet in bibliotheek

Routes & Tracks
8
15
697
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Robert Meulman
    Robert Meulman last edited by 14 Jan 2022, 18:05

Hallo,

Ik heb nu meerdere routes gemaakt. Als ik in de algemene bibliotheek kijk zie ik deze route niet staan. Bijvoorbeeld deze: https://www.myrouteapp.com/route/open/5511761 Is dat alleen voorbehouden aan route experts?

Jack van Tilburg Hans van de Ven MR.MRA 2 Replies Last reply 15 Jan 2022, 15:41 Reply Quote 0
    • Jack van Tilburg
      Jack van Tilburg Banned @Robert Meulman last edited by Jack van Tilburg 14 Jan 2022, 19:11 14 Jan 2022, 19:11

@robert-meulman
      In de MyRoute-app Bibliotheek worden alleen routes gepubliceerd van/door de MyRoute-app RouteXperts.

Robert Meulman 1 Reply Last reply 15 Jan 2022, 08:51 Reply Quote 0
      • Robert Meulman
        Robert Meulman @Jack van Tilburg last edited by 15 Jan 2022, 08:51

@jack-van-tilburg Dank je wel Jack. Dat vermoedde ik al.

Naast de route experts zijn er zeker veel meer mooie routes gemaakt. Die zul je dan bij vrienden of groepen moeten vinden.

Jack van Tilburg 1 Reply Last reply 15 Jan 2022, 12:10 Reply Quote 0
        • Jack van Tilburg
          Jack van Tilburg Banned @Robert Meulman last edited by 15 Jan 2022, 12:10

@robert-meulman
          Er is een MRA groep voor Gold Members: MRA Gold - Routes & Friends International.
          Daar staan een paar duizend kwalitatief goeie routes van MyRoute-app Goldmembers.
          Verdeeld in mappen en er is ook een overzichtskaart.

Rob Verhoeff Herko ter Horst 2 Replies Last reply 16 Jan 2022, 09:58 Reply Quote 0
          • Hans van de Ven MR.MRA
            Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Robert Meulman last edited by 15 Jan 2022, 15:41

@robert-meulman

Hallo @Robert-Meulman klopt, op dit moment worden alleen routes van RouteXperts getoond in de bibliotheek.

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
            Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Rob Verhoeff
              Rob Verhoeff @Jack van Tilburg last edited by 15 Jan 2022, 17:02

Hallo @jack-van-tilburg, hoe vind ik die routes als Gold-member? Of, hoe word ik lid van die groep?

BMW K1600GT-P (2013) with BMW Navigator V | Nolan N100-5 with Sena 30K
              iOS on iPhone 13 (mounted on Quadlock)
              Apple CarPlay in VW T-Roc (wired)
              Routelab on MacBook Air & iMac (Ventura & Monterey)

Hans van de Ven MR.MRA 1 Reply Last reply 15 Jan 2022, 17:27 Reply Quote 0
              • Hans van de Ven MR.MRA
                Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Rob Verhoeff last edited by 15 Jan 2022, 17:27

@rob-verhoeff

https://www.myrouteapp.com/group/messages/2254

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

• Herko ter Horst
                  Herko ter Horst @Jack van Tilburg last edited by 16 Jan 2022, 09:58

@jack-van-tilburg Ergens jammer dat dit op zo'n omslachtige manier moet (zelf-bouwsysteem in het systeem), je zou denken dat dit een feature van de route library zou moeten kunnen zijn om alle bestaande routes te kunnen vinden (ook van niet-RouteXperts). Ik zie best de meerwaarde van de reisgids-achtige routes van MRA Experts die voor diverse kaarten gelijk zijn gemaakt, maar er zijn zoveel andere routes die de moeite waard zijn of die als inspiratie kunnen dienen voor je eigen routes

Jack van Tilburg Drabslab 2 Replies Last reply 17 Jan 2022, 13:33 Reply Quote 0
                  • Jack van Tilburg
                    Jack van Tilburg Banned @Herko ter Horst last edited by Jack van Tilburg 16 Jan 2022, 19:53 16 Jan 2022, 10:22

@herko-ter-horst
                    Daar heb je gelijk in Herko.
                    Maar ik kan ook bedenken waarom de MRA wijze met gebruik van deze bibliotheek okay is.
                    Commercieel heeft het een functie. En het zou kunnen bijdragen aan een MRA community. En de kwaliteit van de routes lijkt gecontroleerd te worden om (route)technische fouten te voorkomen en om te voorkomen dat de routes onvoldoende uniek zijn.

• Drabslab
                      Drabslab Banned @Herko ter Horst last edited by 17 Jan 2022, 13:33

@herko-ter-horst je kan er ook vanuit gaan dat vele gebruikers hn routes niet willen delen. Ik rij bijvoorbeeld vaak routes die uitkomen in de priivé woning van vrienden die het niet zien zitten om als "hotel" aangemerkt te worden.

Con Hennekens 1 Reply Last reply 17 Jan 2022, 20:25 Reply Quote 0
                      • Con Hennekens
                        Con Hennekens @Drabslab last edited by 17 Jan 2022, 20:25

@drabslab, daar is de privé modus ideaal voor 😉

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
                        I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

• topic:timeago_later,9 days
                        • Joe Bar
                          Joe Bar last edited by 26 Jan 2022, 11:33

Hallo,
                          wie heeft voor mij de Duitse Alpenstrasse route van Oost naar West?
                          Ik kon de niet hier in de bibliotheek vinden.
                          Alvast dank
                          Joe

Jack van Tilburg Hans van de Ven MR.MRA 2 Replies Last reply 26 Jan 2022, 14:36 Reply Quote 0
                          • Jack van Tilburg
                            Jack van Tilburg Banned @Joe Bar last edited by 26 Jan 2022, 11:38

@joe-bar said in Route niet in bibliotheek:

Duitse Alpenstrasse

Google is your friend CLICK

Heb je daar wat aan?

• Hans van de Ven MR.MRA
                              Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Joe Bar last edited by 26 Jan 2022, 14:36

@joe-bar

Hallo Joe, in onze eigen RouteXpert Bibliotheek.
                              Klik!

Herko ter Horst 1 Reply Last reply 26 Jan 2022, 14:56 Reply Quote 0
                              • Herko ter Horst
                                Herko ter Horst @Hans van de Ven MR.MRA last edited by 26 Jan 2022, 14:56

Wel zelf even omdraaien als je hem van oost naar west wilt rijden.

• 1 / 1
                                12 out of 15
                                • First post
                                  12/15
                                  Last post
                                ACTIVE USERS
                                POPULAR TOPICS
                                • route maken maar routepunten verdwijnen

about 17 hours ago
                                • Web Planner Overhaul?

about an hour ago