Route niet in bibliotheek
-
Hallo,
Ik heb nu meerdere routes gemaakt. Als ik in de algemene bibliotheek kijk zie ik deze route niet staan. Bijvoorbeeld deze: https://www.myrouteapp.com/route/open/5511761 Is dat alleen voorbehouden aan route experts?
-
@robert-meulman
In de MyRoute-app Bibliotheek worden alleen routes gepubliceerd van/door de MyRoute-app RouteXperts. -
@jack-van-tilburg Dank je wel Jack. Dat vermoedde ik al.
Naast de route experts zijn er zeker veel meer mooie routes gemaakt. Die zul je dan bij vrienden of groepen moeten vinden.
-
@robert-meulman
Er is een MRA groep voor Gold Members: MRA Gold - Routes & Friends International.
Daar staan een paar duizend kwalitatief goeie routes van MyRoute-app Goldmembers.
Verdeeld in mappen en er is ook een overzichtskaart. -
Hallo @Robert-Meulman klopt, op dit moment worden alleen routes van RouteXperts getoond in de bibliotheek.
-
Hallo @jack-van-tilburg, hoe vind ik die routes als Gold-member? Of, hoe word ik lid van die groep?
-
-
@jack-van-tilburg Ergens jammer dat dit op zo'n omslachtige manier moet (zelf-bouwsysteem in het systeem), je zou denken dat dit een feature van de route library zou moeten kunnen zijn om alle bestaande routes te kunnen vinden (ook van niet-RouteXperts). Ik zie best de meerwaarde van de reisgids-achtige routes van MRA Experts die voor diverse kaarten gelijk zijn gemaakt, maar er zijn zoveel andere routes die de moeite waard zijn of die als inspiratie kunnen dienen voor je eigen routes
-
@herko-ter-horst
Daar heb je gelijk in Herko.
Maar ik kan ook bedenken waarom de MRA wijze met gebruik van deze bibliotheek okay is.
Commercieel heeft het een functie. En het zou kunnen bijdragen aan een MRA community. En de kwaliteit van de routes lijkt gecontroleerd te worden om (route)technische fouten te voorkomen en om te voorkomen dat de routes onvoldoende uniek zijn. -
@herko-ter-horst je kan er ook vanuit gaan dat vele gebruikers hn routes niet willen delen. Ik rij bijvoorbeeld vaak routes die uitkomen in de priivé woning van vrienden die het niet zien zitten om als "hotel" aangemerkt te worden.
-
@drabslab, daar is de privé modus ideaal voor
-
Hallo,
wie heeft voor mij de Duitse Alpenstrasse route van Oost naar West?
Ik kon de niet hier in de bibliotheek vinden.
Alvast dank
Joe -
@joe-bar said in Route niet in bibliotheek:
Duitse Alpenstrasse
Google is your friend CLICK
Heb je daar wat aan?
-
-
Wel zelf even omdraaien als je hem van oost naar west wilt rijden.