Dubbel rij tijd garmin 350
-
Hallo.
Route gemaakt mra van dordrecht naar allicante geen tolwegen.
Route naar garmin 350 gezet. Route is maar tot barcelona omgezet.
Route gesplitst in 2 delen. route 2 is goed maar route 1 ( dordrecht to ongeveer lyon) is kwa tijd 25 uur in plaats van 12 uur en minder km als mra aan geeft. Ook splitsen in drie delen geeft geen verandering in deel 1 ?
Dit ook gedaan op een andere garmin 350 en het zelfde resultaat.Iemand een idee hoe het kan dat eerste stuk ieder keer 2 maal lang duurt.
-
@marlon-de-maat
Zie geen verschil met track of route.
Na het berekenen kan ik de transportmodus omzetten naar rijden ipv op de motorfiets.
Dan klopt de tijd en km redelijk maar volg dan niet meer de route. -
@marlon-de-maat U zult waarschijnlijk het probleem vinden als u volledig op elk routepunt inzoomt. Als je hulp nodig hebt, kopieer en plak je route hier.
-
Als ik de route met mra navgation app in laat dan kloppen de tijd en km. Probleem zit dus in de zumo 350.
-
@marlon-de-maat
Hallo Marlon, en als je van de Track een route laat bereken in je Zumo?Mijn vrouw heeft ook een Zumo uit de 300 serie en ik de 590, maar ik ben dit nog niet tegengekomen. Ik gebruik wel altijd de track, het routebestand gebruik ik niet omdat dit directe routes oplevert (rechte lijnen) en dus moet je Zumo de route gaan bereken aan de hand van je instellingen op het apparaat.
-
#hans ik gebruik altijd de track.
Vandaag het eerste deel gereden van de route. De route op zich zelf klopt prima maar tijd en afstand blijven vreemd. Ach we gaan er wel komen. Het is vakantie. Morgen deel twee onder de brug van millau en door Andorra .Bedankt voor de reakties. fijne dagen
-
@marlon-de-maat
Jullie ook fijne dagen