[NL] MyRoute-app Routeplanner Next (Beta)
-
De kleine verbeteringen worden nergens op de pagina genoemd.
Alleen de grotere wijzingen als de AI planner. Daarnaast wordt er over de visuele veranderingen gesproken.Vanaf hier vind je de lijst. Meer een soort vergelijker:
https://beta.myrouteapp.com/#tiers -
@Bouke-Ent die lijst is er niet…
@Rob-Verhoeff ik ben ooit eens begonnen met een vergelijkende USP lijst, maar die is denk ik ook nergens te bekennen

Althans, ik heb hem nog
-
De kleine verbeteringen worden nergens op de pagina genoemd.
Alleen de grotere wijzingen als de AI planner. Daarnaast wordt er over de visuele veranderingen gesproken.Vanaf hier vind je de lijst. Meer een soort vergelijker:
https://beta.myrouteapp.com/#tiers@M.-Schrijver de bedoeling is dat er de komende weken druppelsgewijs meer naar buiten komt over wat de vernieuwing inhoudt.
De zogenoemde “teasers”. -
We gaan het meemaken.
Over planner heb ik niet zo veel te zeuren. Die werkt eigenlijk best wel goed voor mij. Uiteraard zijn er wel dingetjes maar dan kan ik me niet zo aan storen en valt vaak prima om heen te werken.De navigatie is een ander verhaal. Daar loop ik regelmatig tegen aan en dat vind ik onderweg knap irritant. Maar daar gaat dit topic niet over.
-
Ik ben een beetje twee gedeeld, enerzijds draag ik MRA een warm hart toe, anderzijds vind ik dit niks anders dan een sponsering in een jasje.
Je krijgt sowieso vanaf februari de update = de nieuwe interface, en betaald voor de drie extra's een nog nader te bepalen bedrag.
De Life time gold en Navi Life heb ik al.
AI, in groep plannen, en clublicensie's.
Dus voor de 49 euro krijg je vroeger toegang, thats it, EN, je mag verbeteringen aanbrengen. Wow, als je echt een meerwaarde aanbrengt, levert dat dan iets op? Of ben ik nu aan het muggenziften?
Nee, noem gewoon een kat, dat het een kat is.
MRA is goed, dat hoor je mij niet zeggen, maar de communicatie is een ander verhaal.
Ik vraag dan ook voor alle BETA testers een serieuze korting op de extra pakketten, in de nieuwe interface.
Ben je akkoord, graag liken. Mss neemt Corjan hier dan notie hiervan. -
Ik ben een beetje twee gedeeld, enerzijds draag ik MRA een warm hart toe, anderzijds vind ik dit niks anders dan een sponsering in een jasje.
Je krijgt sowieso vanaf februari de update = de nieuwe interface, en betaald voor de drie extra's een nog nader te bepalen bedrag.
De Life time gold en Navi Life heb ik al.
AI, in groep plannen, en clublicensie's.
Dus voor de 49 euro krijg je vroeger toegang, thats it, EN, je mag verbeteringen aanbrengen. Wow, als je echt een meerwaarde aanbrengt, levert dat dan iets op? Of ben ik nu aan het muggenziften?
Nee, noem gewoon een kat, dat het een kat is.
MRA is goed, dat hoor je mij niet zeggen, maar de communicatie is een ander verhaal.
Ik vraag dan ook voor alle BETA testers een serieuze korting op de extra pakketten, in de nieuwe interface.
Ben je akkoord, graag liken. Mss neemt Corjan hier dan notie hiervan.@De-Keyser en je krijgt dus levenslang toegang tot groepsritten en samen plannen.
Wil je dat niet? Dan is er ook echt geen reden te betalen. Dat vragen we ook niet eens

-
@De-Keyser en je krijgt dus levenslang toegang tot groepsritten en samen plannen.
Wil je dat niet? Dan is er ook echt geen reden te betalen. Dat vragen we ook niet eens

@Corjan-Meijerink
He Corjan, uit jou antwoord kan ik nog steeds niet opmaken of het samen plannen nu gratis is of niet.
Wat samen plannen inhoud kan mij wel voorstellen, maar wat houdt groepsritten in? Weet echt niet wat dat is.
Ik wil gerust betalen hoor, dat is niet het issue.
Maar wat jullie precies vragen is en was voor mij niet duidelijk, en afgaande op de reacties blijkbaar niet enkel voor mij.
Anders waren er niet zo veel reacties.
No bad Feelings, ik ben nog steeds heel tevreden over MRA. -
-
@Corjan-Meijerink
He Corjan, uit jou antwoord kan ik nog steeds niet opmaken of het samen plannen nu gratis is of niet.
Wat samen plannen inhoud kan mij wel voorstellen, maar wat houdt groepsritten in? Weet echt niet wat dat is.
Ik wil gerust betalen hoor, dat is niet het issue.
Maar wat jullie precies vragen is en was voor mij niet duidelijk, en afgaande op de reacties blijkbaar niet enkel voor mij.
Anders waren er niet zo veel reacties.
No bad Feelings, ik ben nog steeds heel tevreden over MRA.He Corjan, uit jou antwoord kan ik nog steeds niet opmaken of het samen plannen nu gratis is of
Het korte antwoord nee
-
Als ik de GPS van mijn Audi A6 wil updaten of upgraden kost mij dat 250€ per jaar.
Waar zitten we over de te klagen ? 49€ ?
MRA is heeft een zakelijk plan, het is geen liefdadigheidsinstelling.
Ik gebruik het al meer dan 10 jaar van dag één. Het is de investering waard.de ROI is immens groot. Het maakt het motorrijden zo veel interessanter door een goede planning vooraf. -
Whattt
?! In dat geval zou ik ook lekker MRA gebruiken in de auto.... stuk goedkoper 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login