MRA Routeplanner Favorieten Permanent op kaart?
-
Hallo
heb net de MRA App geupdate naar 5.2
Men kan nu de favorieten permanent zichtaar op de kaart laten zien,wat top is.
Zou deze optie ook graag bij de MRA Routeplanner hebben.
Je zou dan makkelijke routes kunnen maken met je favorieten koffie adressenIs dit er al of gaat dit nog komen?
Ga zo door
Groetjes Jens Irle
-
Dat staat in ieder geval op de wensen lijst
-
Hallo
heb net de MRA App geupdate naar 5.2
Men kan nu de favorieten permanent zichtaar op de kaart laten zien,wat top is.
Zou deze optie ook graag bij de MRA Routeplanner hebben.
Je zou dan makkelijke routes kunnen maken met je favorieten koffie adressenIs dit er al of gaat dit nog komen?
Ga zo door
Groetjes Jens Irle
Je zou dan makkelijke routes kunnen maken met je favorieten koffie adressen
Dat kan nu natuurlijk al. Als je een nieuwe route maakt (of een bestaande bewerkt) kun je door op het 'hamburgermenu' te klikken bij de optie 'Points of Interest' onder het tabblad 'Bibliotheek' jouw favoriete koffiestops aanvinken die onder de POI-groep 'Koffiestops' staan. Ze staan dan op de kaart als je aan het plannen bent. Ze blijven voor die route ook op de kaart staan tot je ze weer uitvinkt m.u.v. die stop die je toevoegt aan de route als de koffiestop (in de vorm van een POI of routepunt).
-
Hallo
heb nu alle favorieten die ik in tomtom had geimporteerd in MRA en zie ze nu ook constant op de kaart als ik een route plan
Heb via Plan.TomTom.com download je gegevens gedaan.
Je krijgt dan een bestand dat heet userData.json
Dit bestand moeten we omzetten naar een ov2 bestand.
Dat lukte me niet.
Na veel zoeken vond ik een extensie voor chrome
Dit heb ik gedaan met de chrome extensiehttps://chromewebstore.google.com/detail/tomtom-poigpx-extractor-f/edodpajhbgcjkjbknadmomnmgfglljca
Je opent plan.tomtom.com
dan klik je op deze extensie
Favorites to POI (OV2)Je krijgt dan het bestand _favorites-11062026.ov2
Bij MRA bij route plannen en dan in het hamburgermenu
Point Of Interest / Bibliotheek / Toevoegen.
Hier voeg je het ov2 bestand toe
Dan klik je op het poppetje en dan zie je alle favorieten uit tomtom altijd op de kaart in MRA.
Hier ben ik heel blij mee
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better š
Register Login