Routes laden zonder wifi / data verbinding
-
Ik ben momenteel in Wales en rijdt een x-aantal routes (zelf gemaakt in mra), via Carplay.
Ik ben hier erg content over, echter is het soms praktisch onmogelijk om een route te laden, als mijn 3/4/5G verbinding totaal weg is, wat redelijk vaak voorkomt in de gebieden waar ik rond rij met de auto, (veel kleine wegen in snowdonia etc).
Uiteraard gebruik ik de offline kaart mode, maar soms wil ik ondeweg een andere route laden, of als ik ergens onderweg stop en vervolgens opnieuw wil verder gaan en de 3/4/5G is niet beschikbaar dan houdt het even op en dan moet ik eerst rijden totdat er weer ergens een mobiele dataverbinding beschikbaar komt.
Ik hoop eerlijk gezegd, dat er een mogelijkheid is om vooraf de routes lokaatl te downloaden en dan evt. lokaal te kunnen laden.
Heb ik iets gemist en is dit mogelijk in de huidige app? -
Ik ben momenteel in Wales en rijdt een x-aantal routes (zelf gemaakt in mra), via Carplay.
Ik ben hier erg content over, echter is het soms praktisch onmogelijk om een route te laden, als mijn 3/4/5G verbinding totaal weg is, wat redelijk vaak voorkomt in de gebieden waar ik rond rij met de auto, (veel kleine wegen in snowdonia etc).
Uiteraard gebruik ik de offline kaart mode, maar soms wil ik ondeweg een andere route laden, of als ik ergens onderweg stop en vervolgens opnieuw wil verder gaan en de 3/4/5G is niet beschikbaar dan houdt het even op en dan moet ik eerst rijden totdat er weer ergens een mobiele dataverbinding beschikbaar komt.
Ik hoop eerlijk gezegd, dat er een mogelijkheid is om vooraf de routes lokaatl te downloaden en dan evt. lokaal te kunnen laden.
Heb ik iets gemist en is dit mogelijk in de huidige app?@Charles-Rijken-0 Zorg ervoor dat je al je routes synchroniseert (download ze). Tik op ‘Routes en tracklogs’, tik vervolgens op de drie puntjes rechtsboven en kies ‘Al mijn routes downloaden’. Hiervoor heb je wifi nodig.
You should sync all of your routes (download them). Tap Routes and tracklogs and then tap the 3 dots top right and choose Download all my routes. You’ll need Wi-Fi for this.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login