iPhone wordt veel te heet tijdens navigeren
-
@Hans-van-de-Ven-MR.MRA nou daar heb je het

Wat wil je hier mee zeggen? In mijn geval werd er of niet geladen of via Lightning poort geladen. Met reacties van “aan onze kant ligt het niet” en “het is al een tijd geleden opgelost” gaan we het niet oplossen.
@Dennis-9d-0 er zijn zo onvoorstelbaar veel factoren.
Hoe wordt er geladen?
Hoe is de koeling?
Wat doet de telefoon nog meer?
Is er een constante verbinding?
Wordt er draadloos via CP / AA gecommuniceerd?
Staat het scherm nog toevallig aan?
Etc…Vanuit technisch oogpunt weet ik dat de app op dit moment geen problematisch stroomgebruik heeft. Toen dat wel zo was, gaf ik dat ook zeker toe. Ja, onze app zal altijd wat meer stroom verbruiken dan native apps maar het is absoluut acceptabel.
-
Ik heb via mijn support melding al aangegeven dat ik bij navigeren naar een bestemming gisteren geen probleem heb ervaren. De gemelde problemen met hitte waren bij het navigeren met een route. Kan allemaal toevallig zijn. En het is allemaal lastig uit elkaar te houden wat er precies speelt. Maar een iets meer open mind voor wat er allemaal aangedragen wordt zou op prijs gesteld worden. Of zeg gewoon dat je er niets aan gaat doen, dan hoeven we het er ook niet meer over te hebben en gaan we er als vaststaand feit mee om.
-
Ik heb via mijn support melding al aangegeven dat ik bij navigeren naar een bestemming gisteren geen probleem heb ervaren. De gemelde problemen met hitte waren bij het navigeren met een route. Kan allemaal toevallig zijn. En het is allemaal lastig uit elkaar te houden wat er precies speelt. Maar een iets meer open mind voor wat er allemaal aangedragen wordt zou op prijs gesteld worden. Of zeg gewoon dat je er niets aan gaat doen, dan hoeven we het er ook niet meer over te hebben en gaan we er als vaststaand feit mee om.
@Dennis-9d-0 ik ben zeker open minded.
Als ik aanknopingspunten heb kan er nog naar gekeken worden.Dat het met een andere route geen problemen gaf is voor mij al indicatie dat het dus door externe factoren komt. Voor de app maakt het niet uit wat je rijdt

-

Wat wil je hier mee zeggen? In mijn geval werd er of niet geladen of via Lightning poort geladen. Met reacties van “aan onze kant ligt het niet” en “het is al een tijd geleden opgelost” gaan we het niet oplossen.

Kalm aan. Het is pinksteren, geweldig goed weertje en Corjan heeft (denk ik zo dan) ook wel wat meer aan zijn hoofd dan problemen met MRA oplossen gelet dat ie enkele weken geleden ook net getrouwd is (iets met gewijzigde verplichtingen...).
-
Ik herken dit probleem niet bij mij.
Ik sluit alle apps voordat ik ga rijden, open alleen Flitsmeister en MRA, ga dan mijn route rijden
iPhone 15 Pro Max, op quadlock houder op het stuur, aangesloten met stekker.
MRA open op CarPlay scherm van Carpuride.
Muziekje op de achtergrond in de helm.
Bij thuiskomst een bijna volle telefoon die ook niet warm is, en bijna de hele dag muziek op de achtergrond aan.
De SLR3 in de helm gaat sneller leeg
-

Kalm aan. Het is pinksteren, geweldig goed weertje en Corjan heeft (denk ik zo dan) ook wel wat meer aan zijn hoofd dan problemen met MRA oplossen gelet dat ie enkele weken geleden ook net getrouwd is (iets met gewijzigde verplichtingen...).
@nomko oh geen zorgen hoor. Werk en privé zijn uitstekend gescheiden. Ben vooral aan het werk hahah
-
Vandaag via CarPlay 2,5u genavigeerd en draadloos opgeladen. Ja de telefoon wordt heet, maar niet heter dan wanneer ik navigeer met Waze of GM. Op de motor ervaar ik geen problemen…
-

Met andere apps geen probleem
️ -
Ik had het vandaag ook met mijn OPPO A79 na zo'n 138 kilometer te hebben gereden ging mij telefoon op zwart omdat het oververhit was geraakt. Gelukkig had ik een reserve telefoon bij mij dus daarop verder gegaan maar die heeft weer een ander probleem die sluit na een gegeven moment de MRA app af, dit is een Samsung A25
-
Ik heb een iPhone 11 en mijn vrouw had een iPhone SE. We hebben vandaag de hele dag rondgereden bij temperaturen tot wel 32 °C. Ik laad mijn telefoon op met een draadloze QuadLock-oplader en mijn vrouw gebruikt een USB-kabel; beide telefoons hebben feilloos gewerkt.
I use an iPhone 11 and my wife used an iPhone SE. We have been navigating all day today in temperatures as high as 32°c. I charge my phone using a wireless QuadLock charger and my wife uses a USB cable, both phones have been faultless.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login