schaal bij gebruik navigatie op de gsm
-
wat bedoel je met welke camera modus werk je , ik heb een iphone ,waar kan ik het automatisch inzoemen vinden? alvast bedankt voor je hulp
-
wat bedoel je met welke camera modus werk je , ik heb een iphone ,waar kan ik het automatisch inzoemen vinden? alvast bedankt voor je hulp
@philippe-0 In de instellingen kun je de zoomfactor wijzigen en als je op de kompasnaald klikt, kun je kiezen uit 3 verschillende modi.
Ik raad je aan deze pagina eens goed door te lezen, hier worden veel van je vragen beantwoord
.https://www.myrouteapp.com/support

-
mijn zoemfunctie staat in de kaartlaag automatisch dus hij zou automatisch moeten in en uitzoemen en dat doet het niet !!! heb hem nu op snelheid gezet zal wel zien of het werkt
-
mijn zoemfunctie staat in de kaartlaag automatisch dus hij zou automatisch moeten in en uitzoemen en dat doet het niet !!! heb hem nu op snelheid gezet zal wel zien of het werkt
@philippe-0 Je moet dit symbool bij het kompas zien om de automatische zoomfunctie te kunnen gebruiken

-
undefined Nick Carthew referenced this topic
-
dank u peter voor uw hulp, heb het gevonden en ingesteld ,
-
dank u peter voor uw hulp, heb het gevonden en ingesteld ,
@philippe-0 Je moet bij de zoom-instellingen zelf uitzoeken wat je persoonlijke voorkeur is; probeer het gewoon eens uit, dan vind je wel een instelling die bij je past.
Zelf ben ik het meest tevreden met factor +0.0.....
Daarnaast gebruik ik ook nog een Bluetooth-controller van SilverFox, zodat ik de zoom-instellingen tijdens het rijden βextraβ kan aanpassen.

-
goed getest, en mijn probleem is van de baan , bedankt voor je hulp
-
@philippe-0 Je moet bij de zoom-instellingen zelf uitzoeken wat je persoonlijke voorkeur is; probeer het gewoon eens uit, dan vind je wel een instelling die bij je past.
Daarnaast gebruik ik ook nog een Bluetooth-controller van SilverFox, zodat ik de zoom-instellingen tijdens het rijden βextraβ kan aanpassen.

@Peter-Zehentreiter said in schaal bij gebruik navigatie op de gsm:
Dit betekend dat hoe hoger het getal, des te meer de app inzoomt?
Ook wel handig om te weten dunkt me... -
terwijl ik toch bezig ben ...... nog een probleem die ik heb , ik gebruik ook een tripy ... deze volgt de gemaakte route zoals die getekend is , wanneer ik de gpx hiervan in mij myroute app zet en ik navigeer ermee , wilt die vaak afwijken van de oorspronkelijke route ik zie de witte lijn die volgens mij de oorspronkelijke route is en dan de blauwe die zijn eigen zin doet ..... kan ik dit vermijden door herberekenen uit te zetten?
-
@Peter-Zehentreiter said in schaal bij gebruik navigatie op de gsm:
Dit betekend dat hoe hoger het getal, des te meer de app inzoomt?
Ook wel handig om te weten dunkt me...@Nomko-Nomden When decreasing, you' ll have less zoom.
When increasing you'll get more zoom.As I,ve written...I am happy with the standard setting, because I can zoom additionaly in and out with my C1 if necessary as well.
Just try out and find your personal setting.