Route optimalisatie (Toolkit) verdwenen
-
Ha harde werkers!
In de Toolkit (Here-kaart) is de optie 'Route optimalisatie' uit de lijst verdwenen. Is dat bewust of mogelijk een tijdelijke bug?
Bij het maken van een route gaat het prima. Bij het opnieuw openen van dezelfde route loopt de route opeens via andere (om)wegen. Na het minimaal verplaatsen van de routepunten gaat het weer goed, maar bij het dan weer opnieuw openen van dezelfde route… weer verkeerd.
Mijn aanname: ik kan niet instellen wat de route-optimalisatie is, dus gaat het daarop mis?
Groet, Remko
-
Ha harde werkers!
In de Toolkit (Here-kaart) is de optie 'Route optimalisatie' uit de lijst verdwenen. Is dat bewust of mogelijk een tijdelijke bug?
Bij het maken van een route gaat het prima. Bij het opnieuw openen van dezelfde route loopt de route opeens via andere (om)wegen. Na het minimaal verplaatsen van de routepunten gaat het weer goed, maar bij het dan weer opnieuw openen van dezelfde route… weer verkeerd.
Mijn aanname: ik kan niet instellen wat de route-optimalisatie is, dus gaat het daarop mis?
Groet, Remko
Er is geen optie voor routeoptimalisatie als u motorfiets als vervoersmiddel hebt geselecteerd.
Motorfietsen gebruiken altijd de snelste route.There is no option for route optimisation if you have motorcycle selected as transport mode.
Motorcycle always uses fastest route. -
@Nick-Carthew Haha, je hebt gelijk… De route-optimalisatie is dus niet het probleem.
Het vreemde is nu wel, dat een paar uur later de route nu wel weer klopt, zonder ook maar iets te hebben veranderd. Aan- of uitzetten van Seizoensafsluitingen maakt geen verschil. Heel vreemd…
-
Misschien een (onzichtbare) aanpassing door Here aan de kaart?
Een wegafsluiting die door Here op de kaart ingevoerd is en daarna weer verwijderd? -
@Nick-Carthew Haha, je hebt gelijk… De route-optimalisatie is dus niet het probleem.
Het vreemde is nu wel, dat een paar uur later de route nu wel weer klopt, zonder ook maar iets te hebben veranderd. Aan- of uitzetten van Seizoensafsluitingen maakt geen verschil. Heel vreemd…
@Remko-Bor misschien dat je een weg had opgenomen in je route die tussen bepaalde tijdstippen gesloten is
-
@Remko-Bor heb je de POI van de motorafsluitingen al bij jou actief staan? Wellicht die even downloaden en importeren. De knop "verkeer", bijna helemaal onderaan in het hamburgermenu in de kaart, maakt ook veel duidelijk.