@Jack-van-Tilburg Het is maar net waar je karakter/brein voorkeur of belang bij heeft.
Ik ben wel zo'n "control freak" die alles tot in de puntjes voorbereid wil hebben... Natuurlijk is dat praktisch totale onzin, maar het geeft mijn brein rust. In de praktijk echter ben ik zeker niet gedwongen de pauze te houden daar waar ik hem gepland had, maar ik bereid de pauzes dusdanig "nauwkeurig" voor dat ik tot op heden nog NOOIT opzoek ben gegaan naar een leukere of betere pauze plek/horeca gelegenheid.
Het freewheelen op de motor is heel leuk, maar niet voor mij. ik ken mezelf goed en weet dus ook goed waar in de route ik ongeveer moet pauzeren om het leuk te houden... En dan bedoel ik meer de fysieke ongemakken op de motor.lees: zere kont, want mijn fietsie is niet zo relaxed als een GS haha.
Zo heeft ieder zijn voorkeur maar laten we afspreken dat we elkaar niet bekritiseren op het krampachtig of juist nonchalant plannen van de routes om te voorkomen dat we de innovaties binnen MRA daardoor remmen hihi.
Leven en laten leven (tjonge, ik citeer mijn moeder .)
Soms rijd ik volgens de Twentse uitdrukking: kiek'n wat't wordt, maar dat is zeer sporadisch.