Welke instelling
-
Zelf ook behoorlijk veel ervaring met de TomTom Go (Expert). Zo bij het vergelijken van de kaart is er inderdaad niet of nauwelijk verschil te zien tussen Here en TomTom. Echter tijdens het rijden zit er behoorlijk verschil tussen MRA en TomTom. Dit heeft vooral te maken met automatisch zoom en de view (birdsview, etc) tussen de beide platformen. MRA wen je wel aan maar TomTom werkt prettiger. MRA is veel meer stoterig in het veranderen van het zoom niveau en view. Dat gaat bij TomTom veel vloeiender. Als je een bocht/afslag in TomTom nadert gaat het inzoomen op de bocht/afslag bijna net zo vloeiend als je het zelf ook beleeft als de bocht/afslag nadert.
-
Je kunt ook nog spelen met verschillende kaartlagen op je app on der navigatie instellingen en dan kaarlagen.
-
Nog een vraagje voor de kenners.
Als ik in de app bij instellingen naar functioneel ga bijna onderaan staat navigeer als track.
Kan ik deze best aan of uit zetten?@chris-18 alleen aanzetten als je een track zou willen rijden. Sommigen vinden dat leuk. Ik rij alleen routes en vind dat leuker
-
Als de route in MRA niet op de HERE kaart gemaakt is, forceert MRA Navigatie de Route-als-track modus en deze kan je dan niet uitzetten.
Daarnaast kan je de modus niet in- of uitschakelen als er een route actief is.Ook voor mij heeft "gewoon de route" de voorkeur boven route-als-track. Ik heb een paar keer Route-als-track geprobeerd maar liep tegen een aantal dingen aan, die lastig te herstellen waren onderweg.
-
@rob-verhoeff thx voor de informatie, nochtans ben ik van mening/gedacht dat een forum dient om vragen te stellen..
wat de bochten betreft gen ik er nog niet uit wat de beste instelling is of hoe ik die moet verbeteren..
Een bocht is idd een bocht, als de lijnen in de app en op mijn android scherm midden in een bocht dan een hoek weergeven is dat niet echt een bocht meer.
Ik spreek niet over 1 voorval maar over heel veel voorvallen.
Ik heb de gewoonte (goed of slecht) om vrij veel de bochten in te schatten zoals ze worden weergegeven in de app voorheen in de tomtomgo expert wat perfect ging net omdat ze waarheidsgetrouw worden weergegeven iets wat in de MRA navigation een heel stuk minder is..
Ik heb nog nooit de lijn in de tomtomgo app een hoek zien maken in een bocht.. -
Ik begrijp dat van die bochten wel... Met TomTom kun je bijna blind vertrouwen op je scherm. Ik denk dat we het moeten zoeken in het zoomen van de kaart, maar weet het nog niet zeker. Na volgende week zal ik er eens mee spelen, dan is het motor seizoen bijna over.
-
Ahhhhh, de blauwe lijn loopt niet netjes mee met de weg op de kaart maar bevat soms wat rechte stukken. Dat gebeurt bij offline navigeren.
-
Ahhhhh, de blauwe lijn loopt niet netjes mee met de weg op de kaart maar bevat soms wat rechte stukken. Dat gebeurt bij offline navigeren.
-
Ja, of handmatig via de instellingen. Je navigeert wel met een route toch? Of een track?
-
Ja, of handmatig via de instellingen. Je navigeert wel met een route toch? Of een track?
-
Offline navigeren kan minder precies zijn dan online. Daarom kan de blauwe lijn wat naast de weg komen te liggen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login