Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Popular
  • Support
  • MyRoute-app
Collapse
Brand Logo

MRA Community Forum

1. Home
  2. General Discussion
  3. Geen extra ruimte tussen zinnen mogelijk?

Geen extra ruimte tussen zinnen mogelijk?

Scheduled Pinned Locked Moved General Discussion
10 Posts 5 Posters 298 Views 3 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • nomkoundefined Offline
    nomkoundefined Offline
    nomko
    wrote last edited by

Dit is iets wat me al vaker is opgevallen en waar ik nu toch es van wil weten hoe dit zit.

Ik reageer hier en daar wel es op een berichtje en dan heb ik soms de situatie waarbij ik mijn lap tekst en uitleg wil indelen in alinea's. Dus in de tekstgedeelte laat ik dus een paar regels leeg (in screenshot rode rechthoek links).

Maar in het uiteindelijke bericht zie je dit nergens terug (rode pijl wijzend naar rechts op screenshot).

Soms vind ik dit storend omdat stukje tekst B niet past bij stukje tekst A of wanneer je 3 verschillende stukken uitleg hebt en tussen de uitleg enige ruimte wil overlaten zodat het niet 1 opvolgend verhaal wordt waarbij verwarring oid kan optreden.

Mijn vraag is simpel: Is het mogelijk dat er tussen stukken tekst enkele lege regels geplaats kan worden in het uiteindelijke bericht? Dus niet in de "tekstverwerker deel" maar ook in het feitelijk geplaatste bericht.

948a30d8-36fb-444f-93fb-61afdde7a056-image.jpeg

| MRA Gold Member |
    | Garmin Zumo XT + BMW K1200GT |
    | MRA Next + Kawasaki Z650 |

1 Reply Last reply
    0
    • nomkoundefined Offline
      nomkoundefined Offline
      nomko
      wrote last edited by

Niemand? Of wordt ik nu hier genegeerd ofzo?

| MRA Gold Member |

1 Reply Last reply
      0
      • Marinus van Deudekomundefined Do not disturb
        Marinus van Deudekomundefined Do not disturb
        Marinus van Deudekom
        RouteXpert
        wrote last edited by

Je wordt zeker niet genegeerd. Ik weet dat de layout van het forum en de posts ook enige aandacht nodig hebben maar ik kan me voorstellen dat het Devs team de prioriteit nu bij andere zaken leggen.
        Ik kan je overigens zelf geen zinnig antwoord op je vraag geven

Honda Goldwing GL1500,
        Honda Silverwing GL 650
        DMD2 T865X 8 inch Android tablet using MRA next for navigation
        Garmin XT sold
        Samsung S24FE mounted on a Quadlock and using Android Auto in my car

1 Reply Last reply
        0
        • Corjan Meijerinkundefined Offline
          Corjan Meijerinkundefined Offline
          Corjan Meijerink
          Developer
          wrote last edited by

Niet alsof op alles gereageerd hoeft te worden he šŸ˜‰ Niet elke post is even interessant.

Dit kan inderdaad niet zomaar. Vind het prima zoals het is.

nomkoundefined 1 Reply Last reply
          1
          • Corjan Meijerinkundefined Corjan Meijerink

Niet alsof op alles gereageerd hoeft te worden he šŸ˜‰ Niet elke post is even interessant.

nomkoundefined Offline
            nomkoundefined Offline
            nomko
            wrote last edited by

@Corjan-Meijerink said:

Sorry hoor, elke post is even interessant.
            Ik loop telkens tegen iets aan en heb daar een vraag over en verwacht dat het beantwoord wordt.

Jij mag vinden dat het prima is, ik vind het een beperking. Op andere forums kan je gewoon regels overslaan zodat er een lege regels tussen de alinea's bevinden.

Komt het lezen ook het ten goede, anders lijkt het 1 grote lange verhaal. Met alinea's breek je het verhaal op.

| MRA Gold Member |

Rob Verhoeffundefined 1 Reply Last reply
            0
            • nomkoundefined nomko

@Corjan-Meijerink said:

Sorry hoor, elke post is even interessant.
              Ik loop telkens tegen iets aan en heb daar een vraag over en verwacht dat het beantwoord wordt.

Jij mag vinden dat het prima is, ik vind het een beperking. Op andere forums kan je gewoon regels overslaan zodat er een lege regels tussen de alinea's bevinden.

Komt het lezen ook het ten goede, anders lijkt het 1 grote lange verhaal. Met alinea's breek je het verhaal op.

Rob Verhoeffundefined Online
              Rob Verhoeffundefined Online
              Rob Verhoeff
              Alpha tester
              wrote last edited by

@nomko Het werkt toch? Ik zie twee keurige witregels tussen de alinea's šŸ™„

šŸļø BMW K1600GT-P (2013) | Nolan N100-5 with Sena 30K
              šŸ“± iOS on iPhone 13 & 16 (mounted on Quadlock or AliExpress extention on BMW-cradle)
              šŸš™ Apple CarPlay in VW T-Roc
              šŸ’» Routelab on MacBook Air & iMac (Tahoe & Ventura)

nomkoundefined 1 Reply Last reply
              1
              • Rob Verhoeffundefined Rob Verhoeff

nomkoundefined Offline
                nomkoundefined Offline
                nomko
                wrote last edited by nomko

@Rob-Verhoeff said:

Nee, het werkt niet.

Wat jij ziet zijn de lege regels in de WYSIWYG (text) editor (linker screenshot rood omrande rechthoek).

Dat wil ik dus terug zien op het forum zelf. Je kan in de WYSIWYG editor net zoveel lege regels toevoegen als je maar wil, het resultaat op het forum zelf is 1 aaneengesloten verhaal zonder duidelijke onderscheid tussen alinea's wat het leesgemak voor de gebruikers vergoot.

Helaas hebben we te maken met personen die dit niet snappen of willen inzien of (hoe dictatoriaal) hun eigen mening/visie erop willen houden. Zonde, het had het forum stukken beter kunnen helpen.

Ik heb grote moeite met het lezen van lappen tekst waar totaal geen onderscheid zit tussen alinea's of inhoud van tekst. Het ene stuk tekst hoeft niet altijd met het andere stuk tekst te passen of bij elkaar horen maar als geheel wel een antwoord is op een vraag of een verduidelijking van een vraag.

Op overige forums kan je dus wel door het door enteren met de Entertoets enkele lege regels tussen lappen tekst laten wat een post duidelijker maakt en het leesgemak vergroot.

Het antwoord van @corjan-meijerink is een antwoord die alleen gegeven kan worden door iemand die last heeft van beperkende overtuiging waardoor deze persoon totaal niet flexibel kan zijn of de inhoud van de vraag door zijn eigen beperkte overtuiging. En dat werkt een forum alleen maar tegen...

Je ziet hier wat ik bedoel:
                https://forum.myrouteapp.com/post/80989

Er is te weinig ruimte tussen de screenshot die ik geplaats heb. De tekst die erbij hoort heb ik expres bold moeten maken. Zou je meerdere lege regels tussen screenshot met bijbehorende tekst kunnen zetten, dan wordt het ook stukken duidelijker welke tekst bij welke screenshot hoort.
                Nu lijkt het voor elke leek alsof het 1 grote lappendeken aan tekst en screenshots is wat onduidelijk maakt welke tekst bij welke screenshot hoort.

| MRA Gold Member |

Corjan Meijerinkundefined 1 Reply Last reply
                -4
                • white.mouseundefined Offline
                  white.mouseundefined Offline
                  white.mouse
                  Valued contributor
                  wrote last edited by white.mouse

Volgens mij kan wat je wil wel met een truukje. Zet gewoon een punt aan het begin van elke regel die je verder leeg wil laten en combineer dat met een "enter" er voor en er na!
                  Het is misschien niet zoals je het zou willen maar daardoor krijg je wel het optische effect dat je wilde bereiken!

met een R1250RT met TFT en BMW Connected Ride App (die dus nog steeds niet voldoet!) ;
                  de Garmin Zumo XT en M.R.A. in combinatie met de Carpuride W702 (voor Android op de Motor!) en een Samsung Galaxy S24

1 Reply Last reply
                  0
                  • white.mouseundefined Offline
                    white.mouseundefined Offline
                    white.mouse
                    Valued contributor
                    wrote last edited by

tekst

.

ScreenShot-004.jpg

.

tekst

.

ScreenShot-005.jpg

met een R1250RT met TFT en BMW Connected Ride App (die dus nog steeds niet voldoet!) ;
                    de Garmin Zumo XT en M.R.A. in combinatie met de Carpuride W702 (voor Android op de Motor!) en een Samsung Galaxy S24

1 Reply Last reply
                    0
                    • nomkoundefined nomko

@Rob-Verhoeff said:

Nee, het werkt niet.

Wat jij ziet zijn de lege regels in de WYSIWYG (text) editor (linker screenshot rood omrande rechthoek).

Dat wil ik dus terug zien op het forum zelf. Je kan in de WYSIWYG editor net zoveel lege regels toevoegen als je maar wil, het resultaat op het forum zelf is 1 aaneengesloten verhaal zonder duidelijke onderscheid tussen alinea's wat het leesgemak voor de gebruikers vergoot.

Helaas hebben we te maken met personen die dit niet snappen of willen inzien of (hoe dictatoriaal) hun eigen mening/visie erop willen houden. Zonde, het had het forum stukken beter kunnen helpen.

Ik heb grote moeite met het lezen van lappen tekst waar totaal geen onderscheid zit tussen alinea's of inhoud van tekst. Het ene stuk tekst hoeft niet altijd met het andere stuk tekst te passen of bij elkaar horen maar als geheel wel een antwoord is op een vraag of een verduidelijking van een vraag.

Op overige forums kan je dus wel door het door enteren met de Entertoets enkele lege regels tussen lappen tekst laten wat een post duidelijker maakt en het leesgemak vergroot.

Het antwoord van @corjan-meijerink is een antwoord die alleen gegeven kan worden door iemand die last heeft van beperkende overtuiging waardoor deze persoon totaal niet flexibel kan zijn of de inhoud van de vraag door zijn eigen beperkte overtuiging. En dat werkt een forum alleen maar tegen...

Je ziet hier wat ik bedoel:
                      https://forum.myrouteapp.com/post/80989

Er is te weinig ruimte tussen de screenshot die ik geplaats heb. De tekst die erbij hoort heb ik expres bold moeten maken. Zou je meerdere lege regels tussen screenshot met bijbehorende tekst kunnen zetten, dan wordt het ook stukken duidelijker welke tekst bij welke screenshot hoort.
                      Nu lijkt het voor elke leek alsof het 1 grote lappendeken aan tekst en screenshots is wat onduidelijk maakt welke tekst bij welke screenshot hoort.

Corjan Meijerink
                      Developer
                      wrote last edited by Corjan Meijerink

@nomko oh nou moet je oppassen

1 Reply Last reply
                      0
                      • Corjan Meijerinkundefined Corjan Meijerink locked this topic

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better šŸ’—

Register Login
                      Reply
                      • Reply as topic
                      Log in to reply
                      • Oldest to Newest
                      • Newest to Oldest
                      • Most Votes

ACTIVE USERS
                      Marinus van Deudekomundefined
                      Marinus van Deudekom
                      Corjan Meijerinkundefined
                      Corjan Meijerink
                      white.mouseundefined
                      white.mouse
                      nomkoundefined
                      nomko
                      Rob Verhoeffundefined
                      Rob Verhoeff
                      POPULAR TOPICS
                      • Reading out the name of the waypoint and associated notes
                        Lenny Oundefined
                        Lenny O
                        0
                        37
                        1.0k

• Restart route: option to navigatie to nearest point on route
                        Marinus van Deudekom
                        0
                        16
                        314

• Many problems navigating my route
                        Marinus van Deudekom
                        0
                        5
                        37

• Geen extra ruimte tussen zinnen mogelijk?
                        Corjan Meijerinkundefined
                        Corjan Meijerink
                        0
                        10
                        298

• Unknown symbol
                        Rob Verhoeffundefined
                        Rob Verhoeff
                        0
                        6
                        203

• v5.2 (473) Feedback
                        Con Hennekensundefined
                        Con Hennekens
                        0
                        3
                        101

• Permanent afgesloten wegen voor motorrijders
                        Paul Borghoutsundefined
                        Paul Borghouts
                        0
                        28
                        7.7k

• MRA 5.2.1 - 486 CarPlay Display Issue When route started on iPhone
                        GT JWRundefined
                        GT JWR
                        0
                        5
                        57

MY GROUPS
                      • Login

• Login or register to search.
                      • First post
                        Last post
                      0
                      • Categories