Gesloten wegen
-
Waarom kan ik bij het maken van routes op de laptop niet zien waar de wegafsluitingen zijn,maar wel als ik de route in de app open om te navigeren. Is er een mogelijkheid om wegafsluitingen bij het maken van routes als in beeld te hebben?
-
Gebruik de verkeersoverlaykaart.
-
Waarom kan ik bij het maken van routes op de laptop niet zien waar de wegafsluitingen zijn,maar wel als ik de route in de app open om te navigeren. Is er een mogelijkheid om wegafsluitingen bij het maken van routes als in beeld te hebben?
@Bertus-3 dat kan wel als je een Gold-abonnement hebt. Je moet daarvoor de Verkeer overlaykaart aanvinken. Daarna zoom je in op de kaart en zie je waar wegafsluitingen zijn. Die wegafsluitingen moeten wel gemeld zijn bij de kaartleverancier (Here) anders zie je ze nog steeds niet.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login