offline map update V5.0.0 426; problemen?
-
Vanmiddag de nieuwste versie van MRA op mijn telefoon gezet en nu probeer ik de offline maps te vernieuwen.
Allereerst duurde het zeker 5 minuten voordat het programma de versie gecontroleerd had en ik zag dat ik ze moest updaten. Nadat ik dit bevestigd had zag ik dat aangegeven werd dat ik 7 kaarten moest updaten en dat dit proces dus gestart was. Na ongeveer een half uur bleek dat er nog geen kaart geupdate was en bij alle 7 maps draaide de wieletjes nog vrolijk rond. Hierop dit proces afgebroken en opnieuw gestart. Natuurlijk warten nu alle offline kaarten verdwenen maar ik kon ze nu 1 voor 1 handmatig starten. Met de kleinste begonnen; Luxemburg. Deze had ongeveer 3 minuten nodig voordat er begonnen werd waarna het wieltje ophield te draaien en de cirkel zeer langzaam gevuld werd. Vervolgens Nedersaksen in Duitsland geprobeerd Deze ging al beter, na ongeveer een 95 seconden hield het wieltje op met draaien en na 8 minuten was ook deze klaar. Nu nog twee regio's in Dld, België en natuurlijk Nederland. Dat wordt nog wel een dingetje!
Bug of gewoon drukte? -
Sounds like either the Here server is super busy or there is a clog in the Internet somewhere. I just checked mine and it'd taking forever to check for updates. Would not start an update right now.
-
Indeed what @RetiredWingMan said

-
Unfortunately I already started the update! So I had to continue.
Well the update finished yet. Took me about 70 minutes to finish!