Start niet op, blijft hangen
-
Beste Con, Allereerst bedankt voor jouw reactie. Mijn versie is 4.4.1-410. Gisteren ook weer uitgeprobeerd. De ene keer functioneert de app gewoon goed. Maar nadat ik even pauzeer dan blijft de app gewoon op het punt staan waar ik heb gepauzeerd en pakt de route niet op. Zelf heb ik jarenlang Garmin navigatie apparatuur gehad en nooit hier van last gehad. Het is echt irritant.
@Wim-Cierpeck-LCN hoi Wim
Wat is je setup
Alleen een telefoon of deel je het scherm met een tweede scherm
Welke telefoon gebruik je -
Beste Con, Allereerst bedankt voor jouw reactie. Mijn versie is 4.4.1-410. Gisteren ook weer uitgeprobeerd. De ene keer functioneert de app gewoon goed. Maar nadat ik even pauzeer dan blijft de app gewoon op het punt staan waar ik heb gepauzeerd en pakt de route niet op. Zelf heb ik jarenlang Garmin navigatie apparatuur gehad en nooit hier van last gehad. Het is echt irritant.
@Wim-Cierpeck-LCN, Gebruik je een Android Auto of Carply systeem? Er zijn meer soortgelijke meldingen met die combinaties helaas.
-
@Wim-Cierpeck-LCN said in Start niet op, blijft hangen:
What do you mean by "pause"? What are doing to pause and what do you do to restart?
-
Beste Con, ik heb een Oppo telefoon, dus Android. Het maakt niet of ik deze koppel met de Harley Davidson Boom Box GTS of in mij auto (Lexus NX) gebruik. Het probleem blijft hetzelfde.
-
Hello RetiredWingMan: pause means break.
-
zelfde probleem heb ik ook elke tocht wel een keer
met google maps geen last van alleen met mra
Maar er wordt nog geen oplossing geboden -
Beste Con, ik heb een Oppo telefoon, dus Android. Het maakt niet of ik deze koppel met de Harley Davidson Boom Box GTS of in mij auto (Lexus NX) gebruik. Het probleem blijft hetzelfde.
@Wim-Cierpeck-LCN said in Start niet op, blijft hangen:
Ik heb hetzelfde probleem met de Oppo telefoon. Nu heeft dat "ding" wel vaker kuren, maar het valt me inderdaad op dat MRA geregeld vastloopt en vaak bij stops.
-
@Wim-Cierpeck-LCN, Gebruik je een Android Auto of Carply systeem? Er zijn meer soortgelijke meldingen met die combinaties helaas.
@Con-Hennekens
is hier inmiddels ook al een oplossing voor dat de mra bevriest en vast loopt als je carply gebruikt heb net een nieuwe carpuride carplay gekregen en die doet weer precies het zelf na een pauze of stop loopt hij vast en blijft hij staan -
In het verleden dit probleem ook regelmatig gehad. Wordt volgens mij veroorzaakt door het verbreken van de AA verbinding tussen telefoon en Carpuride op het moment dat beiden te ver uit elkaar vandaan komen.
Oplossing was bij mij om elke keer dat ik bij de motor vandaan ga de Carpuride AA verbinding te verbreken en als ik weer ga rijden deze opnieuw op te starten.
Voor de veiligheid pauzeer (stop) ik de route ook bij de pauze en start ik deze daarna opnieuw met route vervolgen!
De laatste maanden gaat dit bij mij inmiddels probleemloos! Bij gene enkele rit, en ik heb er sinds die tijd een stuk of 10 gereden, geen problemen meer! -
bedankt
zal ik dat volgende rit eens proberen