Downloaden van mappen en routes
-
Hallo Iedereen,
Is het mogelijk technisch om alles in je myroute bibliotheek te downloaden als een .zip file. Helaas is dit nu nog niet mogelijk.
-
@Vincible De vraag die zich dan voordoet is waarom. Als je je hele bibliotheek bv met iemand zou willen delen kan dat ook simpel op andere wijze.
-
@Marinus-van-Deudekom ook als diegene geen MRA gebruiker is?
-
@Vincible Wel per map door in een map alle routes te selecteren en op te slaan. Dan heb je per map een zip bestand.
-
@CD130 gratis lidmaatschap laten maken
-
@Rob-Verhoeff said in Downloaden van mappen en routes:
@Vincible Wel per map door in een map alle routes te selecteren en op te slaan. Dan heb je per map een zip bestand.
Enige nuance op deze aanwijzing:
Er kunnen maximaal 10 routes/route-tracks tegelijk gedownload worden. Die worden in een map (op de Mac geen Zip) op jouw downloadlocatie geplaatst.
Als je meerdere type routes (routes/route-tracks) heb je alleen keuze om deze als track op te slaan. Dus routes en route-tracks moet je gescheiden opslaan.
De routes die opgeslagen zijn, bevatten alleen via- en vormingspunten. Extra informatie die je in MRA toegevoegd hebt wordt niet opgeslagen.
(bovengenoemde is op een Mac) -
@King-06 said in Downloaden van mappen en routes:
Er kunnen maximaal 10 routes/route-tracks tegelijk gedownload worden.
Check
Die worden in een map (op de Mac geen Zip) op jouw downloadlocatie geplaatst.
Bij mij wel op mijn Mac in de downloadmap, in een zipbestand!
Extra informatie die je in MRA toegevoegd hebt wordt niet opgeslagen.
Dat lijkt mij logisch... het is immers een .gpx of ander formaat dat je opslaat! De MRA-eigen instellingen kan je daarin niet vertalen.
Zoals eerder al is geopperd: laat een een basic account aanmaken en je kan alles met ze delen. -
This post is deleted!