Probleem tijdens navigeren
-
Als we tijdens het navigeren ergens een tussenstop doen en we zetten onze rit verder , slaat de hele navigatie tilt en wil ons altijd terug naar het begin van de rit sturen ?
Kan dit verholpen worden . -
@Patrick-5g Heb je de allerlaatste update gedownload?
Er zijn in de allerlaatste update 3 manieren:
- Gebruik vooral de "Hervat" knop die op je home scherm staat nadat je de route navigatie beëindigd. De navigatie gaat dan ALTIJD verder waar je gestopt bent.
De volgende 2 punten zijn valide, maar mijns inziens gebruik je voor jouw voorbeeld situatie ALTIJD de hervat functie, daar is die namelijk speciaal voor ontwikkeld!(hervatten na een pauze of stop)
- Start de route opnieuw en open de routepunten lijst via de 3 puntjes. Houdt dan het routepunt opvolgend aan je pauzepunt lang ingedrukt. De navigatie gaat dan verder vanaf dat punt dat je lang ingedrukt hield. Je kan ook op het routepunt in de kaart drukken zonder het menu te gebruiken.
- Start de route opnieuw maar zet nu de schakelaar "Start vanaf dichtbijzijnde routepunt" aan en de route wordt berekend naar het dichtstbijzijnde routepunt.
-
gisteren ook voor gehad, rondrit gemaakt. Na mijn drankpauze stuurde de route me gewoon terug naar beginpunt en terug de volledige aantal km van gans de route
-
@Stefan-Hummelink ja , ik heb de laatste versie en heb op de hervat route knop gedrukt . Heb dit al een pazr keer tegengekomen . Ga het nog eens goed bekijken .
Bedankt
-
Belangrijk om aan te geven of je een track of een route hebt gereden met routepunten. Een route met routepunten kun je altijd hervatten door op 'hervatten' te klikken of het eerstvolgende routepunt ingedrukt houden, dan gaat de route daar weer verder. Een track moet je soms opnieuw starten, wij hebben een grote voorkeur voor routes rijden met routepunten.
-
@Michel-van-Hagen-MRA-Founder het US zonder routepunten , wij krijgen deze aangeboden door de organisatie van de ritten.
Maar , ook als ik de route afsluit en terug opstart gaat het nog niet . -
We willen inderdaad binnenkort verbeteringen aanbrengen omtrent tracknavigatie
Helaas is dit momenteel niet op te lossen.
-
@Patrick-5g in MRA web planner you can convert the Track to a Route. That should solve your issue.