Kleur route en meer op 1 kaart?
-
Het is een oud topic, maar kom er toch even op terug. De zwarte (of donkerblauwe) lijn is op alle kaarten heel goed te zien.
Behalve op de satellietkaarten. Daar is de zwarte lijn vrijwel onzichtbaar. Ik gebruik die satellietkaart bij het plannen graag om een betere indruk te krijgen van de natuurlijke omgeving. Zeker in de bergen.
Het zou mooi zijn als er een keuzemogelijkheid was om de lijn bijvoorbeeld rood te maken. Er zijn andere apps (OsmAndMaps) die die mogelijkheid volgens mij wel hebben.Iets anders is dat ik het fijn zou vinden als je tijdens het plannen op 1 kaart meerdere routes tegelijkertijd zou kunnen zien. Als je vanuit een centraal punt meerdere routes maakt is het handig om te zien waar je al geweest bent.
Zoals in het 'oude maar geweldige' Garmin MapSource (of de vervelende opvolger BaseCamp). -
@A3Brug Je kunt eerder gereden routes binnen de bestaande route nu al zichtbaar maken. Routes/Routes toevoegen (en klik dan op de route(s) die je al gereden hebt)
-
@Rob-Veerman Dank voor de reactie. Zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar ik kan de functie 'route toevoegen' niet vinden in de routeplanner....
-
@A3Brug Open de route waar je mee bezig bent (je wilt immers weten waar je in die buurt al bent geweest),
klik in de linkerkolom op routes
klik op toevoegen
klik op de routes die je dan zoudt willen toevoegen, en zie daar het resultaat van de andere routes in de buurtWel zo handig als je dan je routes in mappen/regio's hebt ingedeeld want anders heeft zo'n toevoeging weinig toegevoegde waarde
-
@A3Brug Kijk ook nog even in 'Support' bij 'Meerdere routes tonen en samenvoegen'. In de supportfunctie staat een schat aan informatie.
-
@Rob-Veerman gevonden! Duurde even voor ik doorhad dat ik links op die 3 streepjes moest klikken om meer menuopties te krijgen (waaronder routes) Nogmaals dank.