route thuis gemaakt heen prima, maar terug een ramp
-
Gisteren vanuit mijn woonplaats naar Tijgerleathers in Den Haag gereden, de route had ik vooraf gemaakt, combinatie van binnen wegen en snelwegen, toen ik naar huis wilde eindbestemming in favorieten gekozen ( thuisadres ) en wilde naar huis rijden, wat ik ook probeerde het was constant bezig met berekenen route, op een gegeven moment waren er eindelijk instructies, de in beeld gekomen afslag bleef staan, het beeld zelf had een vertraging en de gesproken instructies waren op op een gegeven moment op tijd, maar je snapt dat dit erg verwarrend is en niet de veiligheid ten goede komt, zeker niet in een stad als Den Haag of Rotterdam
Uiteindelijk maar mijn backup aangesproken, de betrouwbare altijd werkende zumo xt want het is altijd wat na een Update, hoe geweldig sommige deze ook vinden, maar het is alsof ik na iedere update 2 stappen vooruit zet en tegelijkertijd een grote stap terug -
@marc-van-der-heijden heb je beperkingen aan staan in de app.
Normaal gesproken zou dit foutloos moeten verlopen
Misschien dat je je Log kunt downloaden aan naar @Corjan-Meijerink kunt sturen. Misschien dat hij kan achterhalen wat er fout ging -
@marc-van-der-heijden, Ik maak er een gewoonte van om na elke update een force-close vanuit het Android system menu te, en dan de app opnieuw te starten. Ik heb ook meer dan eens wat vreemde zaken gezien na een recente update als ik dat niet doe. Het is maar een tip.
In plaats van je Zumo uit de mottenballen halen zou je ook de app een schop kunnen geven, door wat ik hierboven zeg, of gewoon even je telefoon te herstarten. Niet hoe het hoort, maar waarschijnlijk wel een oplossing. Vaak is het opnieuw starten van een route alleen al genoeg.
-
@Con-Hennekens said Vaak is het opnieuw starten van een route alleen al genoeg.
Maar dat kan toch helemaal niet als je onderweg bent en de app crasht?
En mocht dat wel zo zijn, waar vind ik deze uitleg ? -
@marc-van-der-heijden, Als jij in staat bent om je telefoon om te ruilen met je zumo terwijl je rijdt, dan lijkt het opnieuw opstarten van de app een peuleschil. Maar ik adviseer inderdaad om even een plekje te zoeken.
-
@Con-Hennekens said in route thuis gemaakt heen prima, maar terug een ramp:
@marc-van-der-heijden, Als jij in staat bent om je telefoon om te ruilen met je zumo terwijl je rijdt, dan lijkt het opnieuw opstarten van de app een peuleschil. Maar ik adviseer inderdaad om even een plekje te zoeken.
zumo en telefoon / Carpuride zit onder elkaar, onder het rijden kan ik makkelijk thuisadres ingeven
Herstarten moet ik natuurlijk even mooi plekje opzoeken, dit zal miss het probleem oplossen maar geeft meteen het volgende probleem een dat is namelijk dat de route die ik aan het rijden was niet kan vervolgen!
-
@marc-van-der-heijden, jawel, want als de app start na een crash, vraagt-ie of je wilt hervatten. Daarnaast:
check de update van vandaag: start bij dichtstbijzijnde routepuntEDIT:
excuseer!
(thanks @Nick-Carthew !) -
@Con-Hennekens Update is BETA only at the moment.
-
@Nick-Carthew said in route thuis gemaakt heen prima, maar terug een ramp:
@Con-Hennekens Update is BETA only at the moment.
en ondanks dat ik al maanden geleden na mijn bezoek aan het mra kantoor beta tester kon worden nooit niks meer daarover iets gekregen, dus ik kan het niet en wacht geduldig af tot dit een keertje middels een grote update uitgebracht gaat worden