@Edwin_M said in Complimenten en 1 aandachtspunt:
@Rob-Verhoeff dit is precies het lastige aan dit toch irritante punt. Het wordt iedere keer weerlegd met een dergelijk antwoord. Maar daarmee is het niet opgelost. Voor degenen die er last van hebben is dat teleurstellend.
No offense intended
Maar het is een serieus issue mijns inziens. Waarbij afhankelijkheid van een andere partij is,eens (Maar wellicht ligt niet alles daar) helaas horen we weinig voortgang op het onderwerp.
MRA is en blijft een mooi product, begrijp me niet verkeerd. En ik blijft het ook zeker gebruiken, maar ik moet altijd met een schuin oog naar de batterij kijken. Als er vol zon schijnt is uiteraard het batterij verbruik ook nog eens hoger(met een enkel scherm) Dus ja het zal zeker een complex issue zijn.
Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er iets in de calculaties lijkt te zitten. (Here of Mra..)
Anyway ik hoop dat er snel iets gevonden wordt.
Ik zal ook verder niet meer reageren. Want ik wil de discussie ook niet verder opblazen, slechts de noodzaak voor aandacht nog eens aankaarten.
Helemaal waar, volgens mij is het voor het eerst dat een navigatie gewoon doet wat je zou mogen verwachten. Super mooi product wat vanaf nu alleen maar nog beter kan worden. Alleen dit puntje is volgens mij nog echt te verbeteren. Nu opgelost hoor, mooie powerbank met extra stroom en het lukt prima om een hele dag te rijden, maar, zou fijner zijn als dat niet nodig was (of wat minder snel/vaak).