Route overzicht bibliotheek
-
Goedemorgen
Als ik routes zoek in expert bieb dan krijg ik het overzicht zoals hieronder. Ik moet dan iedere route apart aanklikken om te kijken of die een kant opgaat die ik interessant vindt.
Is er niet een overzicht te vinden waar de routes gelijk staan aangegeven hoe ongeveer lopen? Dan kan ik snel selecteren welke routes ik verder moet bekijken. Zoiets als dat ik in MRA zelf kan met het toevoegen voor routes?
Misschien kan dit al maar zie ik die optie niet. Ik ben een redelijke beginner met MRA en zit toch iedere keer weer doelloos routes te klikken om te kijken of er iets interessants tussen zit.
Ik snap dat misschien onoverzichtelijk kan worden maar ik kan dan wel makkelijker selecteren welke kant de routes op gaan
-
@Hyper-tinus Ik denk inderdaad dat het dan een redelijk warboel wordt. Maar wie weet... De hele website staat op het punt om vernieuwd te worden.
-
@Rob-Verhoeff said in Route overzicht bibliotheek:
@Hyper-tinus Ik denk inderdaad dat het dan een redelijk warboel wordt. Maar wie weet... De hele website staat op het punt om vernieuwd te worden.
Je kan wel mooi zien hoe een route loopt in een overzicht. Zoek nu een route van Nederland naar sauerland en moet alles aanklikken en opslaan. Als je heel europapa laat zien zal het een zooitje worden maar een klein gebied is wel erg handig. Wie weet na de update. Tot die tijd is het klikken en kijken. Groet
-
@Hyper-tinus
Je kunt punten aangeven en in welke straal gezocht moet worden en of de route er: start, eindigt of erdoor gaat -
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA
Ik heb daar naar gekeken maar dat is volgens mij (en met alle respect voor de ontwerpers) niet echt gebruiksvriendelijk. Moet alsnog iedere route aanklikken om te kijken hoe die loopt.
Zou toch mooi zijn als je een simpel voorbeeld krijgt met een mouse hover-over of de keuze hebt om de routes in het overzicht te tonen? Dan kan je veel makkelijker routes downloaden en samenvoegen.Ik ben een beginner en kom van Tomtom drive. MRA is stukken beter alleen het zoeken van routes in een overzicht was fijn bij tomtom!
Iedergeval bedankt voor het antwoord
-
@Hyper-tinus je idee staat me wel aan maar dan blijft alleen de vraag over of de programmeurs dat zouden kunnen maken. Die hover over knop zou denk ik wel moeten kunnen maar zij kunnen dat op de techniek beoordelen
-
@Hyper-tinus great suggestion!
-
Ook naar de bibliotheek zal worden gekeken met het grote onderhoud, en het idee is al vaker geopperd en ja de programmeurs kunnen dit zeker maken.
-
@Hyper-tinus Lijkt mij een hele mooi oplossing met die muis functie er overheen hooveren
-