Alleen in stappen van 10 minuten pauze mogelijk
-
Via de routeplanner is het mogelijk om pauzes in te plannen. Dit gaat in stapjes van 10 minuten. Ook lijkt het mogelijk om handmatig een getal in te vullen, maar wanneer ik deze tijd bevestig wordt deze niet goed overgenomen door de routeplanner. Door deze "beperking" is het niet mogelijk om bijvoorbeeld een pauze van 15 of 45 minuten in te plannen. Hierbij de wens/het verzoek om de mogelijkheid te maken waarbij elk tijdstip opgegeven/gekozen kan worden
Nog mooier zou het zijn dat ik iets niet goed doe en dat de mogelijkheid er stiekem toch al is Dan hoor ik dat graag natuurlijk
-
@CD130, Dit kan bij mij toch gewoon, door handmatig de minuten in te vullen in plaats van de selectielijst te gebruiken. Dubbelklik de "00m", type 45, druk TAB.
-
@Con-Hennekens Ja, dat lukt mij ook, maar dan neemt hij hier de tijd niet mee in de tijdlijn. Uhm, hoe leg ik dit handig uit... Hij telt de 45 minuten er dan niet bij op Snap je?
In jouw voorbeeld zie je dat dan bij punt 11.
-
@CD130, Ik kan punt 11 even niet in beeld brengen, dus doe het even een punt eerder:
Géén pauze:
15 minuten pauze:
Hij telt het er toch echt bij...
-
Heb zelf even een voorbeeld gemaakt met 30 en 35 minuten:
Hier gaat het goed:
Hier niet:
-
@Con-Hennekens Hey, bij jou staat de "m" gelijk achter het cijfer. Dat lukt mij hier nog niet.
Edit: Getest op m'n MacBook en iPad. Welke browser gebruik jij?
-
@CD130, Ik dubbelklik de "30m" en tiep er 35 overheen (zonder m) en druk dan op tab. Grappig, dit verschil
Ik gebruik Chrome op een Windhoos PC -
@Con-Hennekens Precies gedaan zoals jij zegt. Na het plaatsen van de tab plaatst hij zelf de "m", maar wel met een spatie. Ik kan alleen werkend de pull down getallen gebruiken en dat zijn steeds de stapjes van 10 minuten.
Ik ga hier een Windows pc proberen en laat het weten.
-
@Con-Hennekens enorm bedankt voor je hulp tot dusver, top!
Hmmm, geinige ontdekking. Ik moet m'n verzoek bijstellen merk ik:
De "beperking" doet zich niet voor op Chrome op een windows pc, maar wel op Chrome en Safari op Apple apparaten (getest op MacOS en iOS). Misschien kunnen de ontwikkelaars daar iets mee -
@CD130, ik zie aan de selectie na het dubbelklikken dat er nog een spatie achter de m staat, wellicht als je die weg haalt?
-
@CD130, Ja, dat is het, als ik die spatie laat staan, komt de "nieuwe" m ACHTER die spatie te staan en gaat het mis, precies zoals bij jou!
-
het is een planningstijd, het maakt toch niet uit of het 10 of 15 minuten is? Ik zou dan voor 20 kiezen...
-
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA Sorry Hans, je hebt gelijk..., maar een beetje autistisch ben ik denk wel...
-
Na een aantal pogingen lijkt het te zijn gelukt!! Het zit hem in de invoer kennelijk... Als ik 30 verander in 35 dan gaat het niet goed..., maar haal ik alles weg en type ik: 00:35
Dan werkt het wel!! Hahaha, geniaal toch?! @Hans-van-de-Ven-MR-MRA Nu kan ik weer lekker slapen vannacht
En @Con-Hennekens nogmaals bedankt voor het meedenken hierin!! -
@CD130 said in Alleen in stappen van 10 minuten pauze mogelijk:
maar een beetje autistisch ben ik denk wel...
Hmm... ik dan ook blijkbaar...
En als je een kwartier pauze neemt worden dat er makkelijk 20, voordat iedereen zijn jas en handschoenen weer aan heeft -
@Con-Hennekens said in Alleen in stappen van 10 minuten pauze mogelijk:
Hmm... ik dan ook blijkbaar...
Haha, ik durf het ook alleen hier toe te geven. Thuis doe ik net alsof er niks aan de hand is
En als je een kwartier pauze neemt worden dat er makkelijk 20, voordat iedereen zijn jas en handschoenen weer aan heeft
Ja... die ervaring heb ik eigenlijk ook.... Misschien dan toch maar standaard 5 minuten extra inplannen... dan is dit probleem ook gelijk opgelost...
-
@Con-Hennekens En nu maar hopen dat stoplichten onderweg niet te vaak op rood staan of een brug onverwacht open staat of - nog erger - een sanitaire stop wat langer duurt dan gepland om maar niet te spreken over trage bediening bij een lunchstop. Dan loopt de hele planning aardig uit de hand. Ik moest vandaag wat langer wachten dan verwacht bij een oversteek met de pont in de Camargue. Mijn hele tijdschema zou in de war zijn geraakt. Wat een stress zou ik hebben gehad (als ik het tijdschema zou hebben moeten aanhouden). Je zou er een maagzweer van kunnen krijgen.
-
@Rob-Veerman het zweet breekt mij uit bij het lezen van je bericht 🤪
-
@Con-Hennekens said in Alleen in stappen van 10 minuten pauze mogelijk:
Mijn hele tijdschema zou in de war zijn geraakt. Wat een stress zou ik hebben gehad (als ik het tijdschema zou hebben moeten aanhouden).
Beetje meer gasgeven
-
@Rob-Veerman, IK was niet degene die 15 in plaats van 10 minuten pauze wilde kunnen invoeren
Maar bedankt dat je de geboden hulp zo kunt waarderen...