Upload route
-
I tried uploading a route to my android phone. Every time the myroute closes when i pusch the "choose file" button
How will this be fixed -
@rodeerikgmail-com what kind of file do you try to upload? Is it a route you made yourself in Routelab? In that case you don't need to upload a file. Simply go to the the startscreen, push the Routes-button and you see your own home made routes.
-
@Rob-Verhoeff
Dat is waar ook je kan gewoon Nederlands gebruiken hier.
Het maak niet uit welk bestand. (Toevallig eentje uit komoot). Voor ik een file kan kiezen moet ik op de groene knop "kies bestand" drukken en dan sluit de app helemaal, ik kom dus niet bij de te kiezen files. (In het verleden wel een paar keer gedaan, toen ging het eel goed)
Grz Erik -
@rodeerikgmail-com ik heb hetzelfde net geprobeerd maar ik kan gewoon een file kiezen en een upload doen. Welke versie van de app gebruik. De laatste is 312 speciaal voor Android
-
@Marinus-van-Deudekom ik heb gekeken in de play store en daar staat geen update voor de app. Ik neem dus aan de laatste versie
-
-
@rodeerikgmail-com als je op instellingen klikt (het poppetje) en je scrolt helemaal naar beneden, dan zie je het versienummer
-
@rodeerikgmail-com Wat voor een Android heb je. Ik gebruik eeb Samsung S20FE
Ik geloof niet dat een volle cache dit zou kunnen veroorzaken maar misschien dat @Corjan-Meijerink daar een antwoord op weet -
@rodeerikgmail-com cache geleegd maar zonder resultaat. App sluit zichzelf nog steeds na bestand kiezen.
-
@rodeerikgmail-com Heb je al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te instaleren
-
@Marinus-van-Deudekom samsung A53
-
het verwijderen en opnieuw installeren was de oplossing.
Bedankt voor het meedenken
Groeten Erik
-
@rodeerikgmail-com gelukkig en graag gedaan
Als je wil, kun je voor mijn oplossing stemmen -
@Marinus-van-Deudekom hoe doe je dat stemmen?
-
@rodeerikgmail-com je hebt het gevonden. Thnkx
-
@Marinus-van-Deudekom, up-votes krijgen is natuurlijk fijn, maar ik hoop niet dat het de gewoonte wordt om daarom te gaan vragen...