Tracking route sluit af /stopt de app helemaal
-
Tijdens het tracken van mijn route met motorrijden, bleek dat de route ma 10 minuten tracken was gestopt en de app was afgesloten. Vervolgens weer geprobeerd en wederom hetzelfde.. iemand ervaring met dit probleem en hoe op te lossen ? Thnx
-
@Marc-van-der-Linde, Android? Waarschijnlijk heeft jouw telefoon een wat agressieve manier om niet-gebruikte apps te sluiten. Kijk eens bij de App-instellingen van je telefoon in de batterij instellingen specifiek voor de MyRoute-app. In Android kun je per app die instelling wijzigen.
-
@Con-Hennekens inderdaad Android. Instellingen bekeken maar niets afwijkends gevonden. Het vreemde is dat het tijdens het "normale" gebruik van de app niet lijkt te gebeuren.
-
@Marc-van-der-Linde, hoe track jij dan. Met of zonder lopende route? Doe je je telefoon dicht en in de binnenzak, of zit die op je stuur en navigeer je ook een route?
-
Het idee was om een stukje te tracken van een rondje zonder route . Dus vrij rondrijden zegmaar .
-
@Marc-van-der-Linde, dat dacht ik al, maar doe je dat met de app actief op het stuur, of in je binnenzak / tanktas? In dat laatste geval verdenk ik toch echt de battery-saving functies van je toestel namelijk.