Iphone na tel gesprek niet terug in navigatie app
-
tijdens navigatie in de navigatie app krijg ik een telefoongesprek, na het gesprek komt de Iphone 10R niet terug in de navigatie app maar met een zwart scherm (vergrendelde Iphone). wie heeft hier een oplossing voor, want dit kan niet de bedoeling zijn.
-
@Gezi Mijn oude iPhone 6s en mijn nieuwe iPhone 11 keren beide terug naar MRA-navigatie wanneer een oproep is voltooid.
-
@Gezi
Dat heb ik vandaag ook meegemaakt iPhone 7s, ik heb het bij de ontwikkelaars gemeld -
Is there any news on the subject yet?
-
Het is en blijft vervelend.
Ik ben eens verder gaan snuffelen en zie dat bij de instelling op mijn IPhone bij de app van google maps en bij Kaarten van Apple de mogelijkheid bestaat om "ververs op achtergrond" in en uit te schakelen.
Deze mogelijkheid is er niet bij navigatie app van MRA, is dit misschien het probleem dat de app niet op de achtergrond blijf werken tijdens een telefoon gesprek. -
Ik heb vergelijkbare klachten ervaren op mijn OnePlus 6. Additioneel op bovenstaande klachten heb ik ook ervaren dat het starten van de navi op de boot tussen noord-holland en texel werkt, maar bij vertrekken van de boot het scherm zwart blijft. Ook dit lijkt een gevalletje, zoals dat heet onder android: 'toegankelijkheid' , te zijn.
-
@Gezi
Er wordt op dit moment een update van de Ios versie getest.