MP3 uploaden mislukt
-
Ik heb laatst weer een aantal Youtube filmpjes gekeken van het MRA duo, en raak steeds meer enthousiast over MRA. Maar loop daardoor tegen problemen aan. Tot nu toe zijn ze door jullie inzet allemaal opgelost. Het probleem is nu dat wanneer ik een animatie wil maken, met een mp3 die ik gedownload heb, ik deze niet geupload krijg. Het is een geconverteerd mp3 nummer van Youtube (on the road again, hoe kan het ook anders) en deze is 3,5 Mb. Graag advies.
-
-
@Huibertus Heb je die mp3 voor mij? Ik wil wel eens proberen of het aan deze kant wel lukt.
-
@Rob-Verhoeff, bij mij upload een MP3 gewoon. Punt is wel dat vanwege mogelijke rechtenschending die MP3 niet in het eindfilmpje terecht komt.
-
@Con-Hennekens Het uploaden en afspelen van materiaal lukt wel, alleen kan je er geen video van maken. Overigens komt ook de muziek uit het rijtje niet over in de opgenomen video! Althans, niet bij mij.
Wel eerst ff Chrome moeten installeren, anders werkt het opnemen van een video sowieso niet. -
@Rob-Verhoeff, ja inderdaad, blijft een beetje een vreemde functie.
-
@Con-Hennekens Puntje voor de overhaul...
-
@Rob-Verhoeff Ik heb het wel voor elkaar gekregen maar verwachtte dat deze mp3 in de lijst zou komen te staan. Dat blijkt (bij mij) niet het geval te zijn. Kun je dus niet een eigen mp3 lijst maken voor de animatie?
-
@Huibertus de geselecteerde mp3 wordt inderdaad niet bewaard voor de toekomst Het is enkel beschikbaar voor dat moment voor de animatie die je gaat opnemen.