MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

beeldscherm hapert en loopt achter

[App] Problems, Bugs and other Issues
    10
    54
    5658
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Corjan Meijerink
      Corjan Meijerink administrator @marc van der heijden last edited by

@marc-van-der-heijden je bent zoals @Michel-van-Hagen-MRA-Founder zeker welkom! 🙂

Ik heb overigens nog altijd vertrouwen dat de aankomende 4.1.0 update een goed resultaat gaat geven!

marc van der heijden 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Con Hennekens
        Con Hennekens @marc van der heijden last edited by

@marc-van-der-heijden, ik weet niet of je er zin in hebt 😉 maar ik had dat wel 😀
        Wat ik heb gedaan is de "g-cpu" app geïnstalleerd en in split screen de belasting op de processorkernen bekeken terwijl de app draait. Zie dit filmpje:

https://photos.app.goo.gl/1chMdQBK5YFfgBEb7

Wat je ziet is dat bij scrollen in de map er druk gerenderd moet worden, en alle processorkernen van mijn toch niet kinderachtige Pixel 8 Pro nagenoeg volledig belast worden (ziehier waarschijnlijk de battery-drain in actie! 😉 ). Op het moment dat ik los laat en de kaart even bewegingsloos blijft zakt de belasting in als een plumpudding.

Waar ik in jouw specifieke geval nieuwsgierig naar ben, is of bij belasting (scrollen van de kaart) alle kernen meedoen.

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
        I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

marc van der heijden 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • marc van der heijden
          marc van der heijden @Con Hennekens last edited by

@Con-Hennekens Kijken https://drive.google.com/file/d/10vuJX8iJPHNcDrJ4PFOv7JqTi4Z8XX0s/view?usp=share_link

Is dit wat je bedoelt

1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • marc van der heijden
            marc van der heijden @Con Hennekens last edited by marc van der heijden

@Con-Hennekens nu kort filmpje

https://drive.google.com/file/d/1XbsIPz_mSFhCmA2yBD1W1-8WtQLAICQN/view?usp=share_link

Lijkt alsof er maar 2 cores meedoen, zou dat het probleem kunnen zijn?
            CPU zit al snel op de volle 100% wanneer ik de kaart van myrouteapp met mijn vingers wat beweeg, maar als dit het probleem is dan is het natuurlijk wel prettig als je minimum systeemvereisten weet bij de aanschaf en gebruik van deze app?

Con Hennekens 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • Con Hennekens

@marc-van-der-heijden, Ik krijg een melding van geen toegang tot dat filmpje.

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

• marc van der heijden

@Con-Hennekens nu wel als het goed is

• Con Hennekens
                  Con Hennekens @marc van der heijden last edited by Con Hennekens

@marc-van-der-heijden said in beeldscherm hapert en loopt achter:

Lijkt alsof er maar 2 cores meedoen, zou dat het probleem kunnen zijn?

Nee, het is duidelijk zichtbaar dat alle kernen mee doen tot hun volle capaciteit.
                  Ik zie aan de waarden dat dat overeenkomt met de processor configuratie van je Samsung A43 😉

Octa-core (2x2.6 GHz Cortex-A78 & 6x2.0 GHz Cortex-A55)

2 kernen draaien op 2.6 GHz, en de rest op 2.0 GHz.
                  Maar ik kan op je filmpje eigenlijk ook niet zien dat het zo schokt en hapert...

• marc van der heijden

@Con-Hennekens dus dat zou het dan ook niet hoeven te zijn?
                    Ga zo meteen weer een rondje rijden, t is nu droog om te kijken of het nog steeds hapert, hou je op de hoogte

• marc van der heijden
                      marc van der heijden @marc van der heijden last edited by

@Con-Hennekens dus dat zou het dan ook niet hoeven te zijn?
                      Ga zo meteen weer een rondje rijden, t is nu droog om te kijken of het nog steeds hapert, hou je op de hoogte

zojuist terug van een rit van 170 km vandaag geen last van haperend beeld, zowel offline als met internet ging het navigeren goed, er was slechts 1 raar voorval, dat was dat ik de melding kreeg dat routepunt 2 was overgeslagen terwijl routepunt nog voor me lag

https://drive.google.com/file/d/1ysPXyKU897xDTyYjJw8WiIG-eJ8FL3YH/view?usp=share_link

• marc van der heijden
                        marc van der heijden last edited by

Heel even dacht ik dat de problemen opgelost waren nadat het gisteren bijna feilloos ging maar vandaag was het opnieuw knudde, beeld gaat vooruit, blijft vervolgens 15-20 sec hangen en schiet dan weer naar waar ik op dat moment bevindt en blijft weer hangen voor 15-20 sec en dat de hele rit, maar goed dat ik dezelfde rit ook op de Zumo xt had gezet anders had het mijn dag weer flink verpest, om routes te maken is het perfect maar om mee te nemen als betrouwbare navigatie app zeker niet

Con Hennekens 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Con Hennekens

@marc-van-der-heijden, Dat is heel vreemd... Eigenlijk zou het interessant zijn geweest om die eerder test met splitscreen te herhalen op het moment dat je het fout ziet gaan. Heb je meer apps open gehad? voor muziek of intercom of wat dan ook?

Velen gebruiken de Myroute-app ook gewoon betrouwbaar als navigatie app. Ik snap dat dit probleem vervelend is, maar het moet ergens in een of andere combinatie zitten. Het zou wel aardig zijn als meer Samsung A34 gebruikers zich melden met al of geen problemen.

• marc van der heijden

@Con-Hennekens said in beeldscherm hapert en loopt achter:

@marc-van-der-heijden, Dat is heel vreemd... Eigenlijk zou het interessant zijn geweest om die eerder test met splitscreen te herhalen op het moment dat je het fout ziet gaan. Heb je meer apps open gehad? voor muziek of intercom of wat dan ook?

Velen gebruiken de Myroute-app ook gewoon betrouwbaar als navigatie app. Ik snap dat dit probleem vervelend is, maar het moet ergens in een of andere combinatie zitten. Het zou wel aardig zijn als meer Samsung A34 gebruikers zich melden met al of geen problemen.

Alleen de piaggio app stond open naast de mra app
                            Had deze route voor offline gebruik gedownload op de telefoon om data te besparen

• marc van der heijden
                              marc van der heijden @Corjan Meijerink last edited by

@Corjan-Meijerink Zou jij misschien al meer kunnen zien als ik je ook zo'n log bestand toestuur, mocht je daar niks uit opmaken kan ik altijd nog naar Zoetermeer komen

Corjan Meijerink 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Corjan Meijerink
                                Corjan Meijerink administrator @marc van der heijden last edited by

@marc-van-der-heijden laten we de aankomende update even afwachten! 🙂 Overigens ben je uiteraard meer dan welkom maar ik heb nog altijd vertrouwen in de update. Als het dan nog niet goed werkt, kunnen we vooral een afspraak maken.

• marc van der heijden
                                  marc van der heijden @Corjan Meijerink last edited by

@Corjan-Meijerink said in beeldscherm hapert en loopt achter:

@marc-van-der-heijden laten we de aankomende update even afwachten! 🙂 Overigens ben je uiteraard meer dan welkom maar ik heb nog altijd vertrouwen in de update. Als het dan nog niet goed werkt, kunnen we vooral een afspraak maken.

Even voor mijn agenda, a.s. 22 april gaan we 2 weken weg naar Duitsland/Oostenrijk/Frankrijk, en het is wel een prettige gedachte dat navigeren feilloos werkt, wanneer komt die update uit waarvan je zei dat die hoopvol is?

Is het anders niet beter om vooraf op kantoor langs te komen alwaar jullie kunnen proberen uit te vissen waarom het bij mij zo slecht werkt?

Corjan Meijerink 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Corjan Meijerink
                                    Corjan Meijerink administrator @marc van der heijden last edited by Corjan Meijerink

@marc-van-der-heijden deze week willen we de update uitbrengen! 🙂 (dat was inderdaad ook wat we vorige week zeiden)

Edit: als je nog altijd problemen hebt na de update, zeker even langskomen als je dat leuk lijkt.

• marc van der heijden
                                      marc van der heijden @Corjan Meijerink last edited by marc van der heijden

@Corjan-Meijerink said in beeldscherm hapert en loopt achter:

@marc-van-der-heijden deze week willen we de update uitbrengen! 🙂 (dat was inderdaad ook wat we vorige week zeiden)

Edit: als je nog altijd problemen hebt na de update, zeker even langskomen als je dat leuk lijkt.

Ik kan je inmiddels zeggen dat de update wel iets teweeg heeft gebracht, maar helaas voor mij werkt de navigatie app nog steeds niet naar behoren op mijn samsung Galaxy A34 5G, beeld blijft nu niet 20 sec hangen/freeze maar is nu teruggebracht naar 6-7 sec, Heb er wel weer een ander probleem bijgekregen met die update, namelijk dat rechtsboven die waypoints zijn verdwenen, helaas voor mij weer mijn iPhone 13 Pro Max in de ram-mount moeten plaatsen want met dit toestel ging de hele rit Perfect!

• Con Hennekens

dat rechtsboven die waypoints zijn verdwenen

Als je het waypoint skip icon bedoelt, die komt alléén in beeld bij een multi-wp route. Bij een A2B route sowieso niet, want dan is er niks te skippen 😉

• marc van der heijden
                                          marc van der heijden @Con Hennekens last edited by marc van der heijden

@Con-Hennekens said in beeldscherm hapert en loopt achter:

dat rechtsboven die waypoints zijn verdwenen

Als je het waypoint skip icon bedoelt, die komt alléén in beeld bij een multi-wp route. Bij een A2B route sowieso niet, want dan is er niks te skippen 😉

het ging om deze route : https://www.myrouteapp.com/nl/social/route/8789045?mode=share

Kreeg ook regelmatig geen gesproken instructies waar het wel zou moeten, weet niet of dit komt door een tekortkoming van Here kaarten of een Bug is van mra?

• Con Hennekens

@marc-van-der-heijden, Ik krijg ook bij die route gewoon de skip-waypoint-tegel te zien hoor, rechtsboven in het scherm. De reden dat jij soms geen instructie hoort:

e994e8f7-6ec7-448f-9195-991748a0538c-image.png

en

994b6cbd-8176-4492-ac69-898e74177704-image.png

Op veel plekken ligt er een WP dusdanig dicht bij de kruising in kwestie, dat die inderdaad de gesproken instructie belemmert. Ik weet niet of de devs het ermee eens zijn, maar dat zou je wel een bugje kunnen noemen denk ik. Probeer routepunten minimaal een meter of 100 van de kruising AF te zetten.

• 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            ACTIVE USERS
                                            POPULAR TOPICS
                                            • Melding uitzetten

• Probleem navigeren op telefoon

• Hallo, als lifetime gold member werd er vandaag 35€ van mijn rekening gehaald.

• Android auto op de motor

• Unable to select desired voice.

• Phone shut down due to overheating.

• Next Update 4.3.8 - 386 (iOS) wann ?

• Route calculation not possible

MY GROUPS