Routevergelijking - Hoe krijg ik dit opgelost?
-
Ik mag er zoveel punten bijzetten als ik wil, Ik krijg Garmin/Tomtom niet gelijk gezet.
Iemand een idee hoe dit in orde te krijgen?
Peter -
Ha Peter,
Dit lijkt me een gevalletje waarin Garmin en TomTom het niet met elkaar eens zijn over het bestaan/de toegankelijkheid van de betreffende weg.
-
@Timo-Martosatiman-MRA Ok. Dan laat ik het maar zo. Niet aan te doen dus. Bedankt voor de reactie
-
MRA kan er zelf niets aan veranderen nee, deze gegevens worden gewoon aangeleverd . Je kan natuurlijk altijd Garmin/TomTom/Google/OSM via hun eigen processen wijzen op foutjes in de kaart.
-
U kunt ook kiezen voor 'overslaan'. Hiermee wordt een rechte lijn getrokken tussen 2 routepunten en kan uw GPS het spoor volgen.
-
Heel toevallig een veerpont op de route?
De Here kaart heeft hier een grote hekel aan. De Skip/Overslaan biedt een soort van uitkomst. -
@Nick-Carthew-RouteXpert He, dat idee had ik nog niet door en ben het aan het testen geweest. Het nadeel hiervan is dat je de totale afstand niet meer kant. De berekening van de afstanden begint dan weer NA deze lijn.
-
@Kegels-Peter De skip-functie wordt alleen gebruikt voor het vormgeven van routes, het heeft geen effect wanneer u de route sluit en opnieuw opent. Het is gewoon een kwestie van werken.
-
@Kegels-Peter
Bedoel je dat groene stukje weg?
Zo ja, dan even op streetview kijken want dit is een zandweggetje en daar wil je echt niet overheen .. -
@G-van-Kasbergen Straatweergave en satellietweergave zijn geweldige hulpmiddelen om te gebruiken en kunnen helpen om routes vorm te geven. Voor mij lijkt dit op een kort stuk bosweg dat vervolgens opduikt. Op basis van de beschikbare informatie en de aanwijzingen erin, zou ik er op mijn motor op rijden.