Fase 01: 01 september - 01 januari 2023
-
Beta versie MRA Navigation Next 1.0
Gelijkwaardig aan huidige navigatie app + een aantal extra’s, volledig herschreven op een nieuw platform met onder andere de volgende features:
-
Turn by turn navigatie
-
Kronkelroute van A naar B
-
Navigeren via meerdere routepunten
-
Direct navigeren vanuit ‘Routes in de buurt’
-
Direct navigeren vanuit eigen routes
-
Auto en motor modus
-
Apple CarPlay
Hier kan er een discussie plaatsvinden over de functionaliteiten in deze fase. Hier komen ook de tussentijdse updates en wat er specifiek getest kan worden.
Beta version MRA Navigation Next 1.0
Equivalent to current navigation app + a number of extras, completely rewritten on a new platform including the following features:
-
Turn by turn navigation
-
Winding route from A to B
-
Navigating through multiple waypoints
-
Navigate directly from "Nearby Routes"
-
Navigate directly from your own routes
-
Car and motorcycle mode
-
Apple CarPlay
Here a discussion can take place about the functionalities in this phase. This is also where the interim updates and what can be specifically tested will be posted.
-
-
-
-
Ik hoop toch zeer dat het jaartal in de titel van dit topic 2022 zou moeten zijn.
I really hope the year in the title of this topic should be 2022.
-
@Jack-van-Tilburg said in Fase 01: 01 september - 01 januari 2023:
Ik hoop toch zeer dat het jaartal in de titel van dit topic 2022 zou moeten zijn.
I really hope the year in the title of this topic should be 2022.
I'm sure it's September 2022 - January 2023.
-
@Michel-van-Hagen-MRA-Founder most important Question: how can I get the Beta Version? I love the MRA but hate it bugs so I'd like to help to get a better Next version
-
@Robert-Laudensack When there is an update, we share it here an explan how to.
-
@Tom-Cat Fase 1 is van september 2022 tot 1 januari 2023 inderdaag.
-
@Michel-van-Hagen-MRA-Founder ik ga er gemakshalve vanuit dat de nieuwe Next-app te gebruiken is naast de app Navigation zoals de die nu al kennen en dat je dus in twee apps tegelijk ingelogd kunt zijn? Anders zou je bij een lelijke bug in de nieuwe Next-app helemaal niet meer kunnen navigeren...
-
@Rob-Verhoeff As far as I know, MRA Navigation Next will run within the existing MRA Mobile app so during the transition period, both apps should work together.
-
@Nick-Carthew Thnx
-
@Rob-Verhoeff Jazeker, tot het moment dat de nieuwe app beter is dan de ´oude´ app kun je ze naast elkaar gebruiken. Wanneer we de ´oude´ app loslaten zullen we hier bespreken.
-
Had a first test drive today with the new turn-by-turn navigation.
We are going to add some improvements to the user interface and then communicate with you.
To be continued.Vandaag een eerste testritje gereden met de nieuwe turn-by-turn navigatie.
We gaan nog wat verbeteringen toevoegen aan de userinterface en dan met jullie communiceren.
Wordt vervolgd. -
@Michel-van-Hagen-MRA-Founder
Based on my experience with MRA Navigation.
For me the text identified with the Red pointers is too small for my ageing eyes even with my riding glasses on.
Particularly when used in Portrait mode, which I always use to see more of the road ahead..
I am aware that you can use the Accessibility settings but this then applies it to all text on the phone which makes the larger text huge.It would be better for it to be sized a bit bigger directly in the app if possible.
-
@Michel-van-Hagen-MRA-Founder het ziet er i.i.g. verfrissend uit.
Zoals ik het nu zie; gebruik je het scherm in landscape?
In het wegwijzerblok links zie ik drie verschillende afstanden genoemd; 450m, 500m en 1.5km.
Twee kan ik denk ik thuisbrengen:
450m - afstand tot het volgende routepunt
500m - afstand tot afslag naar rechts
1.5km - ??Het rechter blok met de tijden geeft dat de resterende tijd aan tot einde route? ETA om 20:13 en totale afstand 18.6km?
De huisnummervermeldingen vind ik overbodig en maakt het m.i. onrustig. Zeker bij het rijden van een route. Dan zit ik helemaal niet op die informatie te wachten.
De max.snelheid en de gereden snelheid prima.Lettertype vind ik wat aan de kleine kant. Hoe ziet dat er uit als je in portaitmode navigeert? Wordt het lettertype dan nog kleiner?
Ben benieuwd naar de eerste tests.Keep up the good work!
-
@Michel-van-Hagen-MRA-Founder Ziet er goed uit Michel!
-
De eerste schets van het nieuwe app icon waarin we proberen MRA Mobile en MRA Navigation ook visueel te combineren.
The first sketch of the new app icon in which we try to visually combine MRA Mobile and MRA Navigation.
-
@Rob-Verhoeff Het is een eerste iteratie, binnenkort posten we een video waar de eerste verbeteringen zijn doorgevoerd. Groter lettertype is er een van.
-
@Steve-Lynch It is a first iteration, soon we will post a video where the first improvements have been made. Larger font is one of them.
-
@Michel-van-Hagen-MRA-Founder, ik ben blij met deze landscape oriëntatie! Tip is wel om alle data verleden aan één zijde te plaatsen, en transparant te maken.
-