Routes blijven op laden staan
-
Ik heb geen toegang meer tot mijn opgeslagen route's.
Wanneer ik de pagina (tab routes) aanklik, blijft dit op laden staan.
Helaas kom ik niet verder. Iemand enig idee? -
Ook niet wanneer de toetscombinatie "SHIFT+F5" gebruikt hebt?
-
Zou je deze actie eens willen proberen in een incognito- of InPrivate-venster van je browser?
Als het daar wél werkt, dan is het waarschijnlijk een goed idee om de browsergeschiedenis van je reguliere venster te verwijderen of te legen. Dat kan ervoor zorgen dat alles weer naar wens functioneert. -
Heb hetzelfde probleem gehad met het laden van mijn routes. Dat was bij mij geen MRA-probleem, maar had te maken met de DNS server, die werd gebruikt door mijn WIFI verbinding. Nadat ik die heb ingesteld op de generieke server van Google ging het weer als een zonnetje. De adressen zijn dan 8.8.8.8 of reserve 8.8.8.4 bij .
SSID: hk.car
Protocol: Wi-Fi 4 (802.11n)
Beveiligingstype: WPA2-Personal
Netwerkband: 2,4 GHz
Netwerkkanaal: 1
Snelheid van de verbinding (ontvangen/verzenden): 54/54 (Mbps)
Link-local IPv6-adres: fe80::bc8f:ce1b:4250:9677%7
IPv4-adres: 192.168.3.104
IPv4-DNS-servers: 8.8.8.8
8.8.8.4
Fabrikant: Intel Corporation
Beschrijving: Intel(R) Dual Band Wireless-AC 3165
Stuurprogrammaversie: 23.40.1.1
Fysiek adres (MAC): 70-1C-E7-9E-67-27 -
Zou je deze actie eens willen proberen in een incognito- of InPrivate-venster van je browser?
Als het daar wél werkt, dan is het waarschijnlijk een goed idee om de browsergeschiedenis van je reguliere venster te verwijderen of te legen. Dat kan ervoor zorgen dat alles weer naar wens functioneert.@Albert-van-den-Elsen said in Routes blijven op laden staan:
Als het daar wél werkt, dan is het waarschijnlijk een goed idee om de browsergeschiedenis van je reguliere venster te verwijderen of te legen. Dat kan ervoor zorgen dat alles weer naar wens functioneert.Nee, helaas ook daar werkt het niet.
-
@M.-Schrijver said in Routes blijven op laden staan:
Probleem opgelost, het was de VPN verbinding.
Waarschijnlijk blokkeert de MRA site VPN verbindingen van buiten af. -
Heb je toevallig rechten gegeven voor de locatie. Dat kan wellicht conflicten geven met een VPN