Waypoint / Viapoint Icons
-
the start was in English, no problem - now the dutch answers - no clue
@Uwe-Schoelich, yes, you are right... sometimes we forget to stick to the OP language... But if you think the Dutch answers are interesting, you can use Deepl yourself too
It integrates nicely with your browser.
-
@Lex.Kloet.RX, heb jij ruzie met ene JIM? Ik heb zijn negatieve stemmen op jou maar even gecompenseerd. Schijnbaar niet mans genoeg om zich er verder in te mengen...
Verder heb je wel een punt qua indeling, maar ik ben het ook wel een beetje eens met @Rob-Verhoeff zijn "discuzeuren"
@Con-Hennekens wie is JIM???
En over die indeling, ik vond het voer voor discussie en @Rob-Verhoeff is daar prima mee omgegaan. Daarom heb ik mijn indeling ook wat genuanceerd.
Punt is, ik begrijp van oa Corjan, dat er meer icoontjes bij gaan komen. Dan is het beter om nu al een indeling te maken, hoofd-/subgroepen, zodat iedereen er intuรฏtief mee kan werken. Zo zou je "stoppen" nog kunnen verdelen in "overnachten en overige horeca" en bijvoorbeeld "korte pauzes". Welke indeling er komt, boeit mij niet zo, alleen hete mag allemaal wat logischer, dan zoals het nu staat. -
And an for info