Route track gpx, kan niet opgeladen worden bij TomTom
-
Beste
Ik heb route aangemaakt voor ons vriendenweekend en de vrienden met TomTom krijgen deze niet opgeladen in hun toestel.Route werd aangemaakt in de Tom Tom kaarten overgezet naar een gpx 1.1
Enig idee hoe dit op te lossen ?
-
Beste
Ik heb route aangemaakt voor ons vriendenweekend en de vrienden met TomTom krijgen deze niet opgeladen in hun toestel.Route werd aangemaakt in de Tom Tom kaarten overgezet naar een gpx 1.1
Welke problemen hebben je vrienden? Versturen ze het .gpx-bestand draadloos via plan.tomtom?
What problems do your friends have? Are they sending the .gpx file wirelessly via plan.tomtom?
-
@Nick-Carthew ze moeten het via plan.tomtom maar daar zit het probleem, het wordt niet opgeladen in plan.tomtom. ik heb dit ook al geprobeerd en het gpx bestand wordt niet opgeladen. Ik heb het zelf ook al geprobeerd om het in mijn plan.tomtom te krijgen en dit lukt niet ook andere routes die ik via MRA heb gemaat en omgezet in GPX 1.1 lukken iet om op te laden
-
@Nick-Carthew ze moeten het via plan.tomtom maar daar zit het probleem, het wordt niet opgeladen in plan.tomtom. ik heb dit ook al geprobeerd en het gpx bestand wordt niet opgeladen. Ik heb het zelf ook al geprobeerd om het in mijn plan.tomtom te krijgen en dit lukt niet ook andere routes die ik via MRA heb gemaat en omgezet in GPX 1.1 lukken iet om op te laden
Ze staan misschien niet in plan.tomtom, maar wel in het navigatiesysteem?
They might not be in plan.tomtom but are they in the navigation device?
-
Beste
@Joshua-3 Dit probleem had ik ook voor bepaalde routes. Het bleek dat plan.tomtom.com er niet tegen kan als de naam van de GPX (zowel naam van het bestand als de naam van de track in het bestand zelf) een apostroph bevat. Nadat ik die in MRA eruit gehaald had en opnieuw had opgeslagen als gpx lukte het wel. In plan.tomtom.com moet vervolgens die gpx wel gesynchroniseerd worden om het in de TT Go Navigation app te zien te krijgen.