foto's toevoegen lukt niet
-
Als ik foto's wil toevoegen aan een bestaande route lukt dat niet. Is hier een handleiding voor?
-
@kees-van-baest You cannot attach a photo directly to a route; only to waypoints on a route.
Or did you mean track? If you click on the line of a track, you can attach a photo at exactly this point.
Je kunt een foto niet rechtstreeks aan een route toevoegen; alleen aan waypoints op een route.
Of bedoelde je track? Als je op de lijn van een track klikt, kun je precies op dit punt een foto toevoegen.
-
@kees-van-baest Neem aan dat je een route bedoeld? OF probeer je dit in een track?
Normaal is dit de procedure:
Selecteer de routepunt waar je een foto bij wilt hebben en rechtsklik erop.Klik op de knop met de 3 liggende puntjes (screenshot 1).
Klik op het icoon rechtsonder (screenshot 2) en klik op de knop Bestand kiezen (screenshot 3) en selecteer de foto die je wilt toevoegen..SCREENSHOT 1
SCREENSHOT 2
SCREENSHOT 3
-
Hallo,
Ik bedoel inderdaad route, Ik heb deze 3 stappen genomen, maar de foto verschijnt niet in de route.
-
This post is deleted! -
@kees-van-baest, Voor zover ik weet worden je eigen foto's die je bij routepunten upload allen weergegeven als je op dat routepunt klikt. Tijdens het navigeren met MRA Navigation worden ze ook zichtbaar als je op het routepunt klikt. Net als de notitie dus. De foto's die je ziet op de web planner kaart zijn foto's die door gebruikers aan een tracklog zijn gekoppeld, en ook op public zijn gezet. Dat zijn dus twee verschillende dingen.