Energieverbruik sterk verbeterd
-
Er zijn veel klachten geweest over het hoge energieverbuik. Ook ik heb dat gemerkt.
MRA heeft meerdere keren aangegeven daar in gesprek over te zijn met HERE. Er zouden ook verbeteringen zijn doorgevoerd.Afgelopen paar dagen heb ik MRA gebruikt met Flitsmeister op de achtergrond (ook een stevige stroom verbruiker).
Eerlijk is eerlijk. Het opladen van de smartphone gaat nu prima en de smartphone wordt totaal niet warm.Voor zo ver ik het nu gemerkt heb, hebben de verbeteringen dus echt effect gehad. Bedankt voor alle moeite
-
@M-Schrijver Laten we hopen dat deze update/fix blijvende is!
Om het warm/heet worden van de mobiel was ik ook niet zo'n fervente gebruiker van de Next app. Zelfs in de auto mobiel aan de lader werd de mobiel soms te heet om aan te pakken.
En energieverbruik was dramatisch inderdaad! Korte routes kon ik met de XT doen zonder dat deze aan de lader zat en alles werkte goed.
Ik kan je zeggen dat de team van MRA zijn best doet om iedereen tevreden te krijgen en te houden als gebruiker van MRA
-
@M-Schrijver fijn dat je het deelt!
We zijn er echt ook steeds mee bezig.In 4.3.7 zijn weer verbeteringen gedaan en we blijven verder werken!