rijden zonder route
-
Dus als ik rij zonder route dan wil ik wel dingen als snelheid, verkeersinfo( ook flitsers) en benzinepompen. ed zien.
Hoe?
-
In de MRA Next app? Geloof niet dat dit zomaar gaat/kan. Uit ervaring weet ik dat dit alleen weergegeven wordt als je een route rijdt (of een van A naar B route a la Google Maps of bij een ingeladen route (gpx) die je wilt rijden).
Maar zomaar voor de lol zeg maar ff, geen idee. Dat heb ik nog niet geprobeerd.
-
@Nomko-Nomden nee mij lukt het ook niet, en das best wel jammer maar hoopte eigenlijk dat ik het fout deed
-
@Hns_Brwr said in rijden zonder route:
@Nomko-Nomden nee mij lukt het ook niet, en das best wel jammer maar hoopte eigenlijk dat ik het fout deed
Dan zal de functionaliteit die jij zoekt er niet inzitten.
-
@Hns_Brwr De zogenaamde "vrij rijden" optie is iets wat nog op de todo-lijst van de ontwikkelaars staat en op enig moment nog ingebouwd gaat worden.
-
@Rob-Verhoeff said in rijden zonder route:
@Hns_Brwr De zogenaamde "vrij rijden" optie is iets wat nog op de todo-lijst van de ontwikkelaars staat en op enig moment nog ingebouwd gaat worden.
Da's fijn om te horen! We wachten deze aanpassing dan maar rustig af
-
@Rob-Verhoeff said in rijden zonder route:
Oh, dan ben ik nog ff aangewezen op de concurrent.
-
@Rob-Verhoeff dat is nu wel al lang het antwoord hoor....(andere ontwikkelingen waren uiteraard ook welkom) maar ja hoe lang zeg je het komt ooit...
-
@Edwin_M Dat heb ik niet voor het zeggen. Maar de stelligheid in de aankondiging kan ik ook niet ontkennen...
-
free ride staat volgens mij al heel lang op lijstje. schijnbaar is er nog niet genoeg prio om dit toe te voegen.
-
Een work around die ik gebruik is gewoon een (willekeurig) adres invoeren als bestemming en gaan rijden. Alle gesproken aanwijzingen uitzetten en je moet je dan ook niet aan de route lijn storen.
Je krijgt dan gewoon de snelheid in beeld.
En ja, je moet er wel tegen kunnen dat je een routelijn ziet met aanwijzingen op het scherm, maar het is ook een work-around totdat de programmeurs er tijd voor hebben gevonden dit gewoon in te bouwen.